2013-05-18, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wrmeop
Rel. fact: Mindre än 20% av araberna i världen är muslimer.

Har du en källa till din "fact"? Om dom inte är muslimer, betyder det att de återstående 80% är kristna, judar, buddhister, hinduister och ateister?
Citera
2013-05-18, 17:36
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powniac
det som hände i boston dåra? ja, men vafan va synd att max 10 pers dog, fan det måste vara någon jävla muslim/invandrare som gjorde det. fyfan vilka tankar... vad i helvete tror ni händer i afrika och arabländerna? hm.. de dör inte 10 pers/dag, det kanske dör 200/dag. vafan händer i syrien? jo, det dör minst 200pers/dag. pinsamt av er var och en vet hur man själv behandlar folk. OKEJ det är synd att 10 pers dog i boston, MEN VAFAN HÄNDER RUNT OM I VÄRLDEN?

Kul att alla exempel du tog upp (afrika, syrien) så är muslimer inblandade.
Citera
2013-05-18, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyheter24
Det är nog dags för svenskarna att sätta ner foten, allt handlar om vart vi vill ha Sverige.

Nu vinner extremister och PK-ister.

Skitsamma egentligen. Låt PK-ister och vänster/mångkulturell/feminister vinna och ta över alltihop. Jag ska ändå bara tillbringa mina dagar med att förstöra och riva ner det här samhället så mycket jag bara kan då.
Citera
2013-05-18, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyheter24
Det är nog dags för svenskarna att sätta ner foten, allt handlar om vart vi vill ha Sverige.

Nu vinner extremister och PK-ister.

Gör det då, Vi väntar.

Som kameldusch sa... Svenskar är inget mer än bodskap som är till för att användas utav arier eller judar.

90% av världen tycker att svenskar är ett folk som är värt at uttnytjas för kul skull

L'cheim
Citera
2013-05-18, 17:54
Bannlyst
Varför inget ståhej om detta ännu?

Ahhh just ja, glömde att det hela handlar om att det är vi svenskar som är ondskefulla och inte är förstående.

De som dyrkar pedofilen har ju alltid rätt!
Citera
2013-05-18, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artii
Gör det då, Vi väntar.

Som kameldusch sa... Svenskar är inget mer än bodskap som är till för att användas utav arier eller judar.

90% av världen tycker att svenskar är ett folk som är värt at uttnytjas för kul skull

L'cheim

Det är kul det här. Kurder från Iran är "arier".

Vi får se om imbecillerna nappar på trollandet.
Citera
2013-05-18, 17:56
Medlem
Vafan nu har det gått för långt! satte för fan ölen i halsen när jag läste detta!

Skulle jag ha någon tomte som sökte jobb / praktikplats hos mig och vägra ta i hand skulle jag inte göra så stor sak av det, utan bara informera han/henne om att det tyvärr inte är dig jag söker.

religionsfrihet visst, men kan man inte bete sig som förväntas av vuxna människor får man söka sig till LEGO verksamhet med dom andra på den nivån.
Citera
2013-05-18, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powniac
det är pinsamt att kalla sig för svensk, vissa svenskar (till en stor del 60-70%) är ju fan helt efterblivna. ni tror ju fan på ett jävla kastsystem, svensk först. och invandrarna ligger längst ner... ni behandlar invandrare på olika sätt om man jämför med svenska. bara för att al-qaida är badass så ska varje invandrare vara badass, och om det händer något så är det muslimerna/invandrarna. om någon stjäl något så är det alltid en invandrare som står nr1 på listan.

det som hände i boston dåra? ja, men vafan va synd att max 10 pers dog, fan det måste vara någon jävla muslim/invandrare som gjorde det. fyfan vilka tankar... vad i helvete tror ni händer i afrika och arabländerna? hm.. de dör inte 10 pers/dag, det kanske dör 200/dag. vafan händer i syrien? jo, det dör minst 200pers/dag. pinsamt av er var och en vet hur man själv behandlar folk. OKEJ det är synd att 10 pers dog i boston, MEN VAFAN HÄNDER RUNT OM I VÄRLDEN?

ps. jag säger inte att varje svensk är så, men det är till en jävla stor del ska ni veta. och det är på tiden att ni förändras, jävla nationalister -.-

btw jag är invandrare som är kristen, så tro inte att jag är muslim som säger något sånt. nu kan ni ta bort den tanken från huvudet.

Mm trevlig lista över saker som muslimer sysslar med, fast vet redan att dom gillar att ha ihjäl andra, eller varandra i brist på bättre, däremot skulle det vara intressant att se något land huvudsakligen befolkat av vita där dom mördar varandra i liknande utsträckning över religion.
Citera
2013-05-18, 18:06
Medlem
Snoddlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salame
Kalla dig inte själv för svensk då, så enkelt var det.
Jag personligen är emot att invandrare ska få så mycket serverad på en silverfat och att svenskarna själv får knega upp sig. Förståeligt, varför skulle man som invandrare vilja röra på sig när man får pengar av att inte göra så mycket. Man ska bara behandla er olikt när det passar er.

Boston. Max 10 per? Du har ingen koll. Hur ska någon ta dig seriöst när du inte ens kan hantera fakta? Han skrev själv att det var en hämnd för alla muslimer som dör, "you attack one muslims, you attack all muslim". Om vi nu ska gå med den officiella historien då. Och ja det händer skit saker runt i världen. Men det är okej att känna sig ledsen för att någon dör. Ett liv är fortfarande ett liv, hur du än vänder och vrider på det. Ska du göra skillnad på folk eller?

Han Är inte svensk.
Citera
2013-05-18, 18:08
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Fan, det kan man ju nästan ha som yrke! Bli tvingad att skaka hand med en kvinna någon gång i veckan kan ju inte vara speciellt svårt
Citera
2013-05-18, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AriskStolthet
https://www.flashback.org/p43486985
På vilket sätt har den kvinnliga chefen kränkt den arbetslöse?

Genom att ljuga. Det finns ingen regel som säger att man måste acceptera kroppskontakt med andra människor för att få kunna jobba på arbetsförmedlingen.

Citat:
Varför ska han ha skadestånd?

Det står ju i artikeln att kommunen jämkade INNAN ärendet blev rättsligt, varpå det tekniskt sett inte är ett skadestånd han fått, utan en muta.

Kommunen gjorde antagligen bedömningen att om ärendet hade hamnat i rätten så hade de förlorat varpå de köpte sig fria för en betydligt lägre summa än det annars hade kostat skattebetalarna.

Religion som orsak gör fallet dessutom lika infekterat som det hade varit om det hade handlat om en sökande med diagnostiserad hypokondri och fastställd bacillskräck.

Citat:
Händer detta i fler kommuner eller bara i Trollhättan?

Trallhyttan är ju lite redneck så man kan väl föreställa sig att det kan ske på andra ställen som också är lite redneck i Sverige.. Det är nog inte så vanligt dock (hoppas jag).
Citera
2013-05-18, 18:42
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Men det här måste ju vara den bästa nyheten på länge för alla arbetslösa FBare Skriv in er på arbetsförmedlingen, sök mass vis med jobb i Trollhättan, och vägra ta i hand på grund av eran muslimska tro. Om ni lyckas komma på 1 intervju per månad har ni ju en riktigt saftig månadslön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in