2013-05-17, 18:10
Medlem
BlayzoRs avatar
Tjenare, nyligen s har det hnt ngot med min dator, nstan alla program funkar att starta, men det r ftal som funkat frut att starta men nu s startar de inte. Det r jtte konstigt, nr jag klickar p dem s laddar den ett tag men startar inte, ngon som vet varfr detta hnder och en lsning om det finns ngon?

Tack!
Citera
2013-05-17, 18:46
Medlem
sommarlovs avatar
Kan du ge ett exempel p vilka program??
Citera
2013-05-17, 18:54
Medlem
BlayzoRs avatar
Just ni fungerar inte geforce experience som funkade frut perfekt, inte heller ngot utav dayz commander eller play with six som r en "server browser" till Dayz modden.
Citera
2013-05-17, 18:59
Medlem
Skadat godss avatar
Nr krde du senast?:
Ccleaner, Diskrensning, Diskkontroll, Malwarebytes, antiviruskontroll.

Har du installerat alla uppdateringar med Windows Update?
Citera
2013-05-17, 19:39
Medlem
BlayzoRs avatar
ngra veckor sedan, men men, inget av de alternativen funkade, fr nog dra en system restore eller installera om datorn, men uppskattar hjlpen!

tack
Citera
2013-05-17, 20:54
Medlem
Jag har samma problem i Windows 8. Den str och laddar ett tag och sedan hnder inget. Jag har bland annat testat Mailbird http://www.getmailbird.com/, och inte heller ModernMix http://www.stardock.com/products/modernmix/ ppnar. De finns med i min Task Manager, men appen kommer aldrig upp. Det r precis som att Windows 8 blockerar en del saker.

r det ngon som vet om det r ngon skerhets instllning i Windows 8 jag behver ndra? Eller om det r ngot annat fel. Det handlar inte om appar utan om desktop program.

Jag skaffade precis Windows 8 igr s jag vet inte alls vad det kan vara fr fel. Har frskt att googla fram ngot, men har inte hittat ngot svar. Jag har testat att stnga av brandvggen och det gjorde ingen skillnad. Har ven testat att installera om programmen, samt att starta om datorn ifall det skulle hjlpa ngon gng.

Vore vldigt tacksam fr svar.
Citera
2013-05-18, 09:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlayzoR
Tjenare, nyligen s har det hnt ngot med min dator, nstan alla program funkar att starta, men det r ftal som funkat frut att starta men nu s startar de inte. Det r jtte konstigt, nr jag klickar p dem s laddar den ett tag men startar inte, ngon som vet varfr detta hnder och en lsning om det finns ngon?

Tack!

De enda gnger sdant hnder fr mig (jag kr XP) s har det handlat om ett felinstllt kompatiblitetslge nr jag kr gamla program.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in