2013-05-17, 15:56
Medlem
Hejsan Flashback!
Ska dra en lång historia så kort som möjligt.

På höstterminen i ettan utövade jag en sportaktivitet och då var olyckan framme. Lyckades landa snett med foten och lyckades krossa en broskplatta i foten. Åkte till akuten och de bedömde det som en stukad fot och skickade hem mig med en lindad fot och kryckor för att använda dessa i tre veckor.
Vilket bara var onödigt och gjorde ont.
Efter tre veckor hade jag fortfarande en svullen och smärtande fot, så vi åkte in igen och de röntgade. De kom fram till att någonting var fel men de visste inte vad, så de gipsade och skickade hem mig i 4 veckor mitt i vintern.
Vilket också var helt onödigt och jävligt besvärligt.
Efter dessa fyra veckor var det samma sak igen. Åkte in och de gjorde en magnetröntgen och såg felet så jag fick tid för operation. Efter operationen kändes det bättre i foten och det var ingenting mer med det förutom sjukgymnastik samt kryckor.
Efter ungefär ett år från det att jag opererat foten så började det göra ont i foten igen och jag uppsökte läkare.
Fick göra ytterligare en MR och läkaren hittade en slemsäck & cystbildning. Gick igenom samma procedur igen och nu för 2 månader sedan opererade jag foten igen och nu efteråt har jag fortfarande ont i foten även om sjukgymnast säger (och jag märker) att rörligheten i foten har blivit bättre.
Många ledighetslappar har lämnats in för läkarbesök och det har blivit många resor fram och tillbaks från diverse läkare och gymnaster och nu påverkar det en kommande anställning då läkaren på hälsoundersökningen ville ha dokumentation om min fot för att avgöra om jag var lämpad att arbeta på den arbetsplatsen.

Finns det några pengar att hämta ut på det här?

Tack för att ni orkade läsa!
Citera
2013-05-17, 16:11
Medlem
localeyes avatar
Nej inte ett öra att hämta ut... så din dröm att bli millionär får fortsatt levar vidare
Varför tror du enligt att du skulle kunne få ut pengar och för vad ?
Citera
2013-05-17, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av localeye
Nej inte ett öra att hämta ut... så din dröm att bli millionär får fortsatt levar vidare
Varför tror du enligt att du skulle kunne få ut pengar och för vad ?
Tänkte inte bli miljonär.

Försäkringspengar.
Citera
2013-05-17, 16:31
Medlem
localeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sponka
Tänkte inte bli miljonär.

Försäkringspengar.

Men af vilken grund tänkte du att du kunne få försäkrings pengar ? ingen har jo begått något fel även an inte hittade årsaken första gång du var hos läkaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in