Kommentarerna är hur roliga som helst. Redaktionen går in och försvarar artikeln flera gånger. Väldigt komiskt. Jag tror inte ens Aftonbladet skulle publicera en sån skitartikel nuförtiden. Kul att Dagens Medicin satsar på att ta över efter Aftonhoran
Ur kommentarsfältet:
Citat:
Som läkare får jag Dagens Medicin tillsänt regelmässigt. Imorgon kommer jag att ber jag DM att stoppa alla framtida utsändningar . Detta var droppen , skräp hör inte hemma i min posthylla!
Citat:
Hej jag är överläkare och andra generations invandrare ,DM har överbevisat mig om att SD är det rätta partiet att rösta på 2014. Sverige börjar att likna det landet mina föräldrar flydde från, vad är det ni håller på med? Hälsning tidigare Moderat og aktiv Muffare!
Citat:
Jag är ST-läkare, invandrare och Sverigedemokrat. Och jag vet många kollegor som kommer rösta på SD i nästa val. Om DM vill behålla någon form av seriositet så kunde man börja med att förutsätta att ens läsare respekterar demokrati och dess spelregler.
Citat:
Jag har aldrig i hela mitt liv kommenterat en artikel men detta är den mest korkade artikel jag någonsin läst. Har Göran Hägglund gjort något fel? På allvar? Någon tyckte att han hade humor, inget annat. Helt overklig artikel.