2013-05-15, 10:09
Medlem
IASockertopps avatar
Köpte en ny dator med Windows 7 för några månader sen och den har ett problem jag aldrig stött på förut och har då sysslat med datorer i över 20 år.
Dialogrutor öppnas inte.
Varken när jag ska installera program, lägga till vänner på Skype och allt annat där dialogrutor ska komma fram.
Har gått igenom allt tycker jag men inte hittat någon lösning.
Någon som kan hjälpa mig?
Citera
2013-05-15, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IASockertopp
Köpte en ny dator med Windows 7 för några månader sen och den har ett problem jag aldrig stött på förut och har då sysslat med datorer i över 20 år.
Dialogrutor öppnas inte.
Varken när jag ska installera program, lägga till vänner på Skype och allt annat där dialogrutor ska komma fram.
Har gått igenom allt tycker jag men inte hittat någon lösning.
Någon som kan hjälpa mig?

Har du flera konton på datorn? Annars så kan du skapa ett nytt administratörskonto och sedan döpa om din profil på datorn och logga in på nytt. Har själv haft användare på jobbet med liknande på problem och oftast har det varit en "profilfråga".

Hojta till om det inte hjälper eller om du behöver anvisningar.
Citera
2013-05-16, 15:48
Medlem
IASockertopps avatar
Har bara ett konto men tack, ska testa det.

Citat:
Ursprungligen postat av hpdJOLT
Har du flera konton på datorn? Annars så kan du skapa ett nytt administratörskonto och sedan döpa om din profil på datorn och logga in på nytt. Har själv haft användare på jobbet med liknande på problem och oftast har det varit en "profilfråga".

Hojta till om det inte hjälper eller om du behöver anvisningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in