Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-05-14, 04:46
Medlem
JackSaloons avatar
T om min lillasyster är längre än mig, hon är 170+. Min farsa är 193 cm lång. Jag är inte dvärg eller något, jag förlorade bara stort i det genetiska lotteriet. Det är därför jag inte fick någon dvärgbehandling. Jag fick bara otur, som en brunögd pojke med två blåögda biologiska föräldrar.

Ingen tjej är intresserad. Vad fan ska jag göra?
Citera
2013-05-14, 04:51
Medlem
JackSaloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raxmouse
Köp styltor och färgade linser.

Jag har blåa ögon, använde det bara som ett exempel, att man kan förlora i det genetiska lotteriet.
Citera
2013-05-14, 04:56
Medlem
Kan tänka mig att det är jobbigt, hade nog själv inte attraherats utav en soppas mycket kortare kille än mig själv på samma sätt.
Inte för å vara den som är den, men tjejer i din längd? Är det problem även där? Och ännu en gång, vart går gränsen för att klassas som dvärg?

Har en killkompis som är väldigt kort, med en lika kort och söt flickvän
Citera
2013-05-14, 04:56
Medlem
sladds avatar
Plugga och bli rik. Saknar man något så går det alltid att kompensera med pengar, det är så kvinnor fungerar.
Citera
2013-05-14, 05:04
Medlem
JackSaloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackcurry
Inte för å vara den som är den, men tjejer i din längd?

För att få en tjej i min längd måste man vara lång, menar då lång inte bara 185. De vill kompensera för att inte få korta barn, inte för att det ger någon garanti. Är det problem även där? Och ännu en gång, vart går gränsen för att klassas som dvärg?

Citat:
Är det problem även där? Och ännu en gång, vart går gränsen för att klassas som dvärg?

150 cm, men jag är ingen dvärg, bara lika lång som en. Tänk dig en hobbit men människofötter.

Citat:
Ursprungligen postat av blackcurry
Har en killkompis som är väldigt kort, med en lika kort och söt flickvän

Väldigt kort, antar du menar 175.
Citera
2013-05-14, 05:05
Medlem
JackSaloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sladd
Plugga och bli rik. Saknar man något så går det alltid att kompensera med pengar, det är så kvinnor fungerar.

Har pluggat fick bara skulder, blev minus, hittar inget jobb. Ingen vill anställa en kort kille.
Citera
2013-05-14, 05:05
Gör som alla andra superkorta killar, träna dig bred som ett kylskåp genom att äta hela skäppor fulla med steroider och gå sen ut på krogen och mucka med alla som är över 1.85.

Varför inte bara sikta in dig på små tjejer? Det finns massor av töser runt 1.50 som med tanke på sin egen knappa längd inte brukar ha särskilt stora krav på partnerns längd.
Citera
2013-05-14, 05:06
Medlem
IGrundOchBottens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackSaloon
T om min lillasyster är längre än mig, hon är 170+. Min farsa är 193 cm lång. Jag är inte dvärg eller något, jag förlorade bara stort i det genetiska lotteriet. Det är därför jag inte fick någon dvärgbehandling. Jag fick bara otur, som en brunögd pojke med två blåögda biologiska föräldrar.

Äsch, din inställning sätter mer begränsningar än din längd ska jag säga.
Finns korta tjejer också?
Citera
2013-05-14, 05:11
Medlem
BraSmas avatar
Citat:

Sluta gnälla om att du är en dvärg, acceptra att du är det och man the fuck up.

Finns inget mer badass som en dvärg med, integritet och respekt.
Kolla på Al Pacino.. Kort kolla.. Han är 165 tror jag. Jag menar påverkar längden hans karisma? Jag tycker den snarare förstärker.

Det du saknar i kroppslängd, det gör du upp i personlighet.

Lev med dig själv, och gör det med stolthet.
Citera
2013-05-14, 05:12
Medlem
Citat:
För att få en tjej i min längd måste man vara lång, menar då lång inte bara 185. De vill kompensera för att inte få korta barn, inte för att det ger någon garanti.

150 cm, men jag är ingen dvärg, bara lika lång som en. Tänk dig en hobbit men människofötter.

Väldigt kort, antar du menar 175.

Nej, han är kortare än mig och jag är väl cirkus 1.65-67
Blir en brud kär i dig tror jag inte hon på fullaste allvar bryr sig om du är lika lång som taket eller som henne.
Citera
2013-05-14, 05:12
Medlem
Bakteriens avatar
TS kolla möjligheten att operera benen längre? Jag vet att det går, är dock ingen expert inom ämnet. Om du är villig att gå så långt.
Citera
2013-05-14, 05:21
Citat:
Ursprungligen postat av Bakterien
TS kolla möjligheten att operera benen längre? Jag vet att det går, är dock ingen expert inom ämnet. Om du är villig att gå så långt.
Är det inte bättre att ha korta ben om han ska gå långt? Kortare men fler steg, menar jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in