2013-05-12, 21:22
Medlem
Tjenare skulle rulla lite cigg, och SKLART har min lokala tobaks affr slut p rullpapper!
Vad annars kan jag rulla med? har hrt att kvitton och psalm blad samt bibel blad fungerar?

Tack p frhand!
Citera
2013-05-12, 21:37
Medlem
vtcs avatar
Gr dig en pipa istllet. Att rka kvitton eller annat papper som ej r avsett fr ndamlet r frmodligen ingen hjdare.
Citera
2013-05-12, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vtc
Gr dig en pipa istllet. Att rka kvitton eller annat papper som ej r avsett fr ndamlet r frmodligen ingen hjdare.
Hur gr man sig en pipa d? ;/
Citera
2013-05-12, 21:50
Medlem
Haschstasch86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sviinto
Tjenare skulle rulla lite cigg, och SKLART har min lokala tobaks affr slut p rullpapper!
Vad annars kan jag rulla med? har hrt att kvitton och psalm blad samt bibel blad fungerar?

Tack p frhand!

Kp en majspipa eller annan pipa, Jag avrder dig att rulla med kvitton fr det kommer riva i halsen och kvitton har inte det ndamlet heller fr den delen.
Citera
2013-05-12, 21:51
Medlem
MASSAGATTIs avatar
toarulle o alu-folie r simpelt
Citera
2013-05-15, 23:06
Medlem
cookizs avatar
rulla inte med ngot annat n rullpapper blir inte bra och smakar ofta vldigt dligt!
googla home made pipe eller hemma gjord pipa alt youtuba kolla ifall du har sakerna hemma fr att gra det, alt g tillbaka till tobaks affren och kolla om dem inte har en majspipa (brukar vara vldigt billiga)
Citera
2013-05-16, 16:15
Medlem
Haha oj nu kom ju den iden till anvndning. Har en vn som ofta rker grs i hemgjord pipa. Det du behver r en blckpenna.

Finns ngon variant med folie ocks, men frga mig inte hur man fixar de.

http://www.youtube.com/watch?v=tPHmMTCFz0g
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in