Flashback bygger pepparkakshus!
2013-05-12, 21:22
Medlem
Tjenare skulle rulla lite cigg, och SÅKLART har min lokala tobaks affär slut på rullpapper!
Vad annars kan jag rulla med? har hört att kvitton och psalm blad samt bibel blad fungerar?

Tack på förhand!
Citera
2013-05-12, 21:37
Medlem
vtcs avatar
Gör dig en pipa istället. Att röka kvitton eller annat papper som ej är avsett för ändamålet är förmodligen ingen höjdare.
Citera
2013-05-12, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vtc
Gör dig en pipa istället. Att röka kvitton eller annat papper som ej är avsett för ändamålet är förmodligen ingen höjdare.
Hur gör man sig en pipa då? ;/
Citera
2013-05-12, 21:50
Medlem
Haschstasch86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sviinto
Tjenare skulle rulla lite cigg, och SÅKLART har min lokala tobaks affär slut på rullpapper!
Vad annars kan jag rulla med? har hört att kvitton och psalm blad samt bibel blad fungerar?

Tack på förhand!

Köp en majspipa eller annan pipa, Jag avråder dig att rulla med kvitton för det kommer riva i halsen och kvitton har inte det ändamålet heller för den delen.
Citera
2013-05-12, 21:51
Medlem
MASSAGATTIs avatar
toarulle o alu-folie är simpelt
Citera
2013-05-15, 23:06
Medlem
cookizs avatar
rulla inte med något annat än rullpapper blir inte bra och smakar ofta väldigt dåligt!
googla home made pipe eller hemma gjord pipa alt youtuba kolla ifall du har sakerna hemma för att göra det, alt gå tillbaka till tobaks affären och kolla om dem inte har en majspipa (brukar vara väldigt billiga)
Citera
2013-05-16, 16:15
Medlem
Haha oj nu kom ju den iden till användning. Har en vän som ofta röker gräs i hemgjord pipa. Det du behöver är en bläckpenna.

Finns någon variant med folie också, men fråga mig inte hur man fixar de.

http://www.youtube.com/watch?v=tPHmMTCFz0g
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in