• 1
  • 2
2013-05-11, 09:57
Medlem
http://www.expressen.se/gt/valdtakts...ot-en-losning/

De våldtäkter som denna man tros ha begått kanske det redan finns trådar om men det kan vara läge att sammankoppla dem ; En man, illegal invandrare, dömd för en grov misshandel som skedde vid Smedsuddsbadet på Kungsholmen kan nu kopplas till flera grova överfallsvåldtäkter runt om i Sverige bland annat en uppmärksammad i Smögen 2008 där kvinnan fick simma för sitt liv. Intressant här är att misshandeln i Stockholm skedde mitt under den tid när anklagelserna från extremvänstern om rasism från polisen haglade som värst och också under den tid som kampanjen om att förhindra id-kontrollerna var starkast. En hel del tyder alltså på att misshandeln vid badet inte skulle ha skett utan asylhaveristernas attentat mot rättskipningen.
Citera
2013-05-11, 10:01
Medlem
Mad monks avatar
Vad för sorts asylsnyltare är det frågan om? Arab, neger eller balkanpack?
Citera
2013-05-11, 10:08
Medlem
Ingen aning, han kom till Sverige 2004 och skulle ha utvisats 2007, men har uppehållit sig här ändå, våldtagit och misshandlat, DNA-bevis finns i överflöd....... kanske skyddad av några haverister??
Citera
2013-05-11, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenne-i-viken
Ingen aning, han kom till Sverige 2004 och skulle ha utvisats 2007, men har uppehållit sig här ändå, våldtagit och misshandlat, DNA-bevis finns i överflöd....... kanske skyddad av några haverister??
Jag kan svårligen tänka mig att han hållit sig undan sedan 2007 helt av egen kraft. Skulle vara intressant att veta hur han lyckats bo, försörja sig och allmänt ta sig genom tillvaron såsom "papperslös" så länge. Vilka har hjälpt honom och varför? Vad har de att säga idag till hans offer?
Citera
2013-05-11, 10:25
Medlem
Ostkupas avatar
Mer info om misshandeln på smedsuddsbadet..?
Någon som har detta?
Citera
2013-05-11, 10:27
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Jag kan svårligen tänka mig att han hållit sig undan sedan 2007 helt av egen kraft. Skulle vara intressant att veta hur han lyckats bo, försörja sig och allmänt ta sig genom tillvaron såsom "papperslös" så länge. Vilka har hjälpt honom och varför? Vad har de att säga idag till hans offer?

Att han är det riktiga offret och att de borde skämmas? bara tänk all rasism mot honom, alla förutfattade meningar bara för att han råkar vara av en annan etnicitet.

Ja, jag är väldigt ironisk här.
Citera
2013-05-11, 10:28
Medlem
Bavaros avatar
I slutet av texten har ju ExP trots allt skrivit en liten notis att idioten skulle ha avisats redan 07. Med det kan ju folk bilda sin egen uppfattning att systemet är totalt kasst och något måste göras, ett litet framsteg i PK-media. Men egentligen borde de ha kört de fetaste och svartaste rubrikerna om de stackars kvinnorna som blivit utsatt och förmodligen traumatiserade för livet av en idiot som skulle ha utvisats förlängesen och kritiserat systemet, men i PK-Sverige är ju det mer synd om förövaren och speciellt om det handlar om invandrarpack än offret. Hur fan kan journalisterna se sig själva i spegeln och tycka det är bra på det de gör?
Citera
2013-05-11, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Att han är det riktiga offret och att de borde skämmas? bara tänk all rasism mot honom, alla förutfattade meningar bara för att han råkar vara av en annan etnicitet.

Ja, jag är väldigt ironisk här.
Väldigt ironisk ja, dock inte nödvändigtvis långt från sanningen. "Ingen människa är illegal" och så. Hade han bara fått uppehållstillstånd, ett svenskt pass och försörjning så hade detta monster aldrig behövt skapas av vårt inhumana samhälle. Det vore som sagt intressant att krångla fram hans sponsorer och helt enkelt fråga dem. Utan ironi.
Citera
2013-05-11, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostkupa
Mer info om misshandeln på smedsuddsbadet..?
Någon som har detta?
Har du läst länken?? Där står att överfallet skedde i början på april, väl i linje med REVA-protesterna och även datum för domen som avkunnades i tisdags. Den illegale invandraren häktades enligt artikeln direkt efter domen för Smögenvåldtäkten..
Senast redigerad av svenne-i-viken 2013-05-11 kl. 13:04.
Citera
2013-05-11, 13:30
Medlem
Jag lyckas inte hitta en enda artikel om någon utav de våldtäkter som han misstänks för, ej heller om den grova misshandeln som han dömts för.
Någon annan som hittar något?

Var har han bott under de här åren som illegal?
Har han haft hjälp av någon organisation att hålla sig gömd?
Hur har han försörjt sig?
Citera
2013-05-12, 07:41
Medlem
Man häktad för olösta våldtäkter efter dna-träff

I april blev en 50-årig kvinna brutalt misshandlad i Stockholm. En man greps dagen efter och han topsades. Han dömdes för grov misshandel och stöld till 1,5 års fängelse och livstids utvisning.

Samma dag som domen föll fick polisen svar på DNA-proverna. Mannens dna matchar spår från tre andra brottsplatser:
Överfallsvåldtäkt, Stockholm 2005-04-10
Överfallsvåldtäkt, Smögen 2008-08-01
Grovt rån, Värmland 2007

Läs mer: http://www.expressen.se/gt/valdtakts...ot-en-losning/

Någon som vet mer? Vad kan rånet 2007 vara, olöst bankrån?
Citera
2013-05-12, 08:39
Medlem
Här finns lite mer info:
http://avpixlat.info/2013/05/11/ille...va-valdtakter/

Citat:
Slutsatsen blir således att hade svenska myndigheter efterlevt sina egna regler, och avlägsnat mannen från Sverige efter avslaget 2007, hade åtminstone en av kvinnorna aldrig behövt bli utsatt för våldtäkt.

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in