• 1
  • 2
2013-05-09, 21:55
Medlem
Jag undrar helt allvarligt detta, jag hittar ingen information om det här på google.
Vad är det som är attraktivt med kiss? Vad är det som överhuvudtaget upphetsar en där?
Visst jag kan förstå vissa fetischer, men kiss är något som jag varit rätt oklar på.
Nån som gillar kiss sex och kan berätta vad det är som är intressant där?
Citera
2013-05-09, 22:01
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Varför tänder folk på bajs?, varför tänder folk på små barn?, varför tänder folk på stora negerkukar?, varför tänder folk på katter?, varför tänder folk på hundar?, varför tänder folk på våldtäkter?, varför tänder folk på spyor?, varför tänder folk på japanska skolflickor som blir påsatta av sin lärare?, varför tänder folk på dvärgar?, varför tänder folk på personer med amputerade kroppdelar?, varför tänder folk på rakade fittor?, varför tänder folk på rödhåriga?, varför tänder folk på läderattiraljer?, varför tänder folk på håriga fittor?, varför tänder folk på utvecklingstörda?, varför tänder folk alls?

Vad är det som är så konstigt med just kiss? Folk tenderar att tända på ALLT, så varför inte kiss?
Citera
2013-05-10, 08:30
Moderator
evilhoneys avatar
Mängder av OT raderat, tråden handlar inte om vad man kan tända på utan varför man gör det.
//mod
Citera
2013-05-10, 12:06
Medlem
Rynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d1ck4n
jag hittar ingen information om det här på google.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Urolagnia
https://en.wikipedia.org/wiki/Urolagnia
http://www.rotten.com/library/sex/watersports/
Citera
2013-05-10, 12:54
Medlem
Jag tänder på förnedring. Att bli nerpissad av en annan person eller dricka en annan persons piss är förnedrande. Därför tänder jag på kiss.
Citera
2013-05-10, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detfarinteplats
Jag tänder på förnedring. Att bli nerpissad av en annan person eller dricka en annan persons piss är förnedrande. Därför tänder jag på kiss.

Tänder du även på att någon spottar,slår eller skiter på dig?

Eller måste det vara just urin?
Citera
2013-05-10, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blondhora
Tänder du även på att någon spottar,slår eller skiter på dig?

Eller måste det vara just urin?
Spott och slag tar jag gärna emot, vid bajs sätter även jag en gräns...
Citera
2013-05-10, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detfarinteplats
Spott och slag tar jag gärna emot, vid bajs sätter även jag en gräns...

Jag ogillar bli bajsad på.

Bajsa på sin partner är alltid okej, och att äta min egen avföring har jag inga problem med, ej heller att dricka min egen urin.

Lätt med mina egna vätskor, svårt med andras.
Citera
2013-05-10, 15:05
Medlem
Nu tänder jag inte direkt på kiss men jag förstår att många för det ändå. Vi tänder på fittor, kiss kommer från fittor, genomskinligt kiss brukar varken lukta illa eller se äckligt ut. Kiss består dessutom av minst 95% vatten såvitt jag vet.

Tror inte jag skulle ha något emot att ha någon form av wetsex med en fräsch brud. Men bajs är däremot bara äckligt alla dagar i veckan.
Citera
2013-05-10, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blondhora
Jag ogillar bli bajsad på.

Bajsa på sin partner är alltid okej, och att äta min egen avföring har jag inga problem med, ej heller att dricka min egen urin.

Lätt med mina egna vätskor, svårt med andras.

Brukar du dricka ditt eget urin och äta ditt eget bajs ibland?
Citera
2013-05-10, 18:43
Medlem
Aghartas avatar
Jag ser utbyte av kroppsvätskor som en intim handling som man kanske inte gör med vem som helst. Gör man det med någon man tänder på sexuellt kan det bli sexuellt laddat. Jag skulle inte ha något emot att ta emot kiss från någon jag älskar. Samma sak med saliv, det är egentligen ganska äckligt och jag uppskattar inte att bli spottad i ansiktet men när flickan jag är kär i spottade mig i ansiktet tyckte jag om det.
Citera
2013-05-10, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Brukar du dricka ditt eget urin och äta ditt eget bajs ibland?

Har gjort ja, men slutat med detta på senare dagar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in