Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Det är beroende-enheten i din stad du ska ta kontakt med om du vill ha hjälp. Du dricker såpass mycket att du behöver medicinsk hjälp att avgiftas. Ta absolut inte en "vit vecka" som något pucko föreslog. Att gå cold turkey med din alkoholkonsumtion kan vara livsfarligt. Med dina tidigare psykiatrisk problem är det ett bombsäkert recept för en psykos.
Du är en 8,5 på alkisskalan...
Sluta svara i trådar som handlar om alkohol och droger. Idiot.
Intressant. Jag ska alltså inte lägga av tvärt? Har gått och funderat på en kall kalkon ett tag nu annars, varit på vippen att "börja". Lovat mig själv att ta det i morgon. Jag är helt lost fattar jag ju nu när jag ser vad jag skriver.
Har redan varit på beroendeskiten för narkotika för x antal år sedan. Knarkade i flera år. Hamnade på Alkohol och -beroendeenheten av en slump och lade av bara för att det var så god kamratskap och behandling på 12-veckorsprogrammet. Sen satt jag hemma i många år själv, sen började jag supa. Tror ärligt talat inte att avhållsamhet hjälper något. Då är jag ju bara tillbaka på ruta ett igen. Ruta ett har jag levt många år i.