• 1
  • 2
2013-05-09, 05:02
Medlem
tumh2s avatar
Som rubriken lyder, fick höra av en god äldre vän, han kan mycket om mycket, och berättade att tjejer som har svårt att komma kan smörja in lite tigerbalsam på musen så kommer man enklare?

Någon galning som testat?
Citera
2013-05-09, 05:08
Medlem
mindgasms avatar
man skriker i varje fall högre....
Citera
2013-05-09, 05:11
Medlem
tumh2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindgasm
man skriker i varje fall högre....

Haha! Nog lär det brännas, men skulle det kunna "brännas" på ett skönt sätt? Eller får man denhär grimarsen -> och springer i cirklar tills man däckar av smärta?
Citera
2013-05-09, 05:20
Medlem
kattapan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tumh2
Eller får man denhär grimarsen -> och springer i cirklar tills man däckar av smärta?
Ja. Med största sannolikhet.
Vill du någonsin använda klittan igen så är det nog smart att ge fan i att använda tigerbalsam på så tunn hud. Hemska tanke.

Kärlek!

Kattapan2
Citera
2013-05-09, 06:49
Medlem
localeyes avatar
Innan du testar tigerbalsam kan du ju testa med tandkräm, vilket har en mildare effekt, fast var inte räd för du inte kännar av det
Citera
2013-05-09, 07:07
Medlem
Mitt ex fick av misstag tigerbalsam på kuken efter att ha smörjt in axeln och gått på toaletten. Kan säga att den svullnade upp rejält, blev mindre och rundare så det såg ut som att han hade tre kulor Han hade ont i flera dager.
Så nej, jag skulle då aldrig låta tigerbalsam komma i närheten av min klitta. Fy fan!
Citera
2013-05-09, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tantgubbe
Mitt ex fick av misstag tigerbalsam på kuken efter att ha smörjt in axeln och gått på toaletten. Kan säga att den svullnade upp rejält, blev mindre och rundare så det såg ut som att han hade tre kulor Han hade ont i flera dager.
Så nej, jag skulle då aldrig låta tigerbalsam komma i närheten av min klitta. Fy fan!

Låter som en annan tigerbalsam med klart bättre drag än den jag är van vid, i små glasburkar. Jag och en tjej använde det säkert ett par gånger i veckan innan och under våra herdestunder. Ganska rikligt också. Ökad känslighet och skön känsla av värme, särskilt hon kom lättare. Visst det bränner till och svullnar minimalt, men det går ju tillbaka inom ngn timme.

På packsedeln varnas det dock för kontakt med slemhinor och invärtes bruk. Så kör på egen risk och börja med extrem små mängder om ni fortsätter med denna "idiotide". Ingen skada verkar åsamkats våra organ dock.
Citera
2013-05-09, 10:01
Medlem
Har fått tigerbalsam på kuken och kan säga att det inte var en skön känsla...... antar att det är samma med klittan hos brudar.
Citera
2013-05-09, 10:06
Medlem
nicodeas avatar
Det låter inget skönt, jag har iof inte testat det på någon klitta men men... vill man ha ännu lite mer extra hetta så kan man smula 2 piri pri mellan fingrarna och sen gnida in det på könsorganet..
Det är jätte skönt
Citera
2013-05-09, 10:10
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Har aldrig fått balsam på kuken men jag har stått och hackat svinstark chilli för att sedan rusa på muggen för att dra en sjua. Den smärtan och värmen som nötpåsen hade de närmsta 2 timmarna var långt ifrån skönt. Så att slabba in klittan med tigerbalsam låter som en dum idé..

Lycka till "kompis"
Citera
2013-05-09, 11:03
Medlem
När jag var runt 12 års ålder experimenterade jag mycket, även med tigerbalsam. Är ju dock kille men jag måste säga att alla som säger att det gör så "jäääääääävla" ont överdriver "jääääävligt" mycket.. det är väl individuellt antar jag. Men känslan var väl typ att den vart känsligare och det brände lite, lite som att ta en stark halstablett och gå ut i kylan och andas hårt.

Jag skulle väl säga att det bara är att prova om du vill göra det, du lär ju inte dö direkt, men det är ju bara hur jag tänker
Citera
2013-05-09, 17:37
Medlem
Nja..inte på slemhinna, helst.. Men TS kan ju prova på sig själv först för att känna effekten. Ta lite på fingret och smörj på insidan av ögonlocket. Njut (eller inte..)!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in