Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-05-09, 02:47
Medlem
Gosainackens avatar
1. Tjejer lägger upp en bild på sig själv på Facebook. En tjejkompis kommenterar "Fin" Tjejen svarar "Tack men du är finare". En kille kommenterar "fin" Då svarar tjejen "tack "

2. En tjej tycker en youtube länk är rolig, tjejen lägger upp den på Facebook om kommenterar "Hahaha orkar inte" Eller typ "hahaha dog typ"

3. Tjejer har extremt höga krav på oss killar. Om att vi ska ha bra självförtroende och utseendekrav osv. Men om vi killar har krav på hur många tjejerna har legat med innan oss då är de helt plötsligt vi som är idioterna.

4. Tjejer lägger upp en bild på sig själv på Facebook, och dagen efter så taggar hon sig i den så att den ska kunna synas i nyhetsflödet igen så tjejen kan dra in fler gillningar.

5. Tjejer som är 15 och blir tillsammans med killar som är liksom 22 år. NI BLIR INTE MER MOGEN OCH NI ÄR INTE MOGEN SJÄLV MED TANKE PÅ ERA BANALITETER.

6. Tjejer som vill ha "badboys" (dåliga pojkar) Och sedan blir ledsen för att dessa DÅLIGA POJKAR har varit otrogen eller slagit er.

7. Tjejer som går på krogen med korta jävla kjolar och sitter med benen i kors och försöker spela svårfångad, och tjejer som har urringning och sedan blir arg när man kollar ner i den.

8. Tjejer som har på tok för lite kläder när dom dricker, tex är ute i bara hotpants och ett litet linne och är så full så hon inte kan gå och SEDAN gnäller över att ha blivit våldtagen. VAD FAN TROR NI HÄNDER?? Det är ungefär som att vi killar skulle gå runt med tusenlappar som hänger ut ur byxorna och sedan klagar på att vi blivit rånade.

9. Tjejer som klagar på att dom aldrig kan hitta en vettig kille. DOM FINNS ÖVERALLT.

10. Tjejer som springer efter kändisar, som flera tjejer på Facebook som lägger till Jockiboi som vän och sedan gör ett inlägg i hans logg. "Hej du är världens bästa kille, du är absolut den bästa kram <3"

11. Alla tjejer som lägger upp en bild på en snygg kille och sedan kommenterar "Min man" Och så kommer en tjejkompis och kommenterar "Men varför lägger du upp en bild på min kille" Och då svarar tjejen "Hur kan han vara din kille när vi ska gifta oss? Hands off, bitchess"

12. Tjejer som försöker flörta med en och försöker lura en att man ska tro att dom gillar en så dom kan få bekräftelse eller försöker manipulera en till att gå på bolaget åt dom.

13 Tjejer som knullar runt och sedan tar illa upp när man kallar er slampor, TROR NI ATT SLAMPOR ÄR EN SÅN SOM LEGAT MED 4 TUSEN KILLAR ELLER?? Det räcker med 12 stycken i tidigt ålder,

14. Tjejer som säger att dom ALDRIG onanerar.

15. Tjejer som dejtar en kille medans hon har en annan kille i reserv.

16. Tjejer som super och sedan lägger upp 400 bilder ifrån deras äckliga fest.

17. Tjejer som skriver Facebook statusar som "Måste sova utan min kille ikväll, ååh jag saknar honom"
Eller "Varför finns de inga vettiga killar i det här landet?"

Jag har märkt att i stort sätt alla svenska tjejer är kopior av varandra.

OCH ni som klagar på min grammatik bevisar att ni har noll argument.
Citera
2013-05-09, 02:55
Medlem
kunglighetens avatar
Hahah, fast alla tjejer är väl inte lika? eller?
Citera
2013-05-09, 02:57
Medlem
Gosainackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungligheten
Hahah, fast alla tjejer är väl inte lika? eller?

Nämn EN som skiljer sig ifrån mängden.
Citera
2013-05-09, 03:00
Medlem
Slaskpressens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosainacken
1. Tjejer lägger upp en bild på sig själv på Facebook. En tjejkompis kommenterar "Fin" Tjejen svarar "Tack men du är finare". En kille kommenterar "fin" Då svarar tjejen "tack "

2. En tjej tycker en youtube länk är rolig, tjejen lägger upp den på Facebook om kommenterar "Hahaha orkar inte" Eller typ "hahaha dog typ"

3. Tjejer har extremt höga krav på oss killar. Om att vi ska ha bra självförtroende och utseendekrav osv. Men om vi killar har krav på hur många tjejerna har legat med innan oss då är de helt plötsligt vi som är idioterna.

4. Tjejer lägger upp en bild på sig själv på Facebook, och dagen efter så taggar hon sig i den så att den ska kunna synas i nyhetsflödet igen så tjejen kan dra in fler gillningar.

5. Tjejer som är 15 och blir tillsammans med killar som är liksom 22 år. NI BLIR INTE MER MOGEN OCH NI ÄR INTE MOGEN SJÄLV MED TANKE PÅ ERA BANALITETER.

6. Tjejer som vill ha "badboys" (dåliga pojkar) Och sedan blir ledsen för att dessa DÅLIGA POJKAR har varit otrogen eller slagit er.

7. Tjejer som går på krogen med korta jävla kjolar och sitter med benen i kors och försöker spela svårfångad, och tjejer som har urringning och sedan blir arg när man kollar ner i den.

8. Tjejer som har på tok för lite kläder när dom dricker, tex är ute i bara hotpants och ett litet linne och är så full så hon inte kan gå och SEDAN gnäller över att ha blivit våldtagen. VAD FAN TROR NI HÄNDER?? Det är ungefär som att vi killar skulle gå runt med tusenlappar som hänger ut ur byxorna och sedan klagar på att vi blivit rånade.

9. Tjejer som klagar på att dom aldrig kan hitta en vettig kille. DOM FINNS ÖVERALLT.

10. Tjejer som springer efter kändisar, som flera tjejer på Facebook som lägger till Jockiboi som vän och sedan gör ett inlägg i hans logg. "Hej du är världens bästa kille, du är absolut den bästa kram <3"

11. Alla tjejer som lägger upp en bild på en snygg kille och sedan kommenterar "Min man" Och så kommer en tjejkompis och kommenterar "Men varför lägger du upp en bild på min kille" Och då svarar tjejen "Hur kan han vara din kille när vi ska gifta oss? Hands off, bitchess"

12. Tjejer som försöker flörta med en och försöker lura en att man ska tro att dom gillar en så dom kan få bekräftelse eller försöker manipulera en till att gå på bolaget åt dom.

13 Tjejer som knullar runt och sedan tar illa upp när man kallar er slampor, TROR NI ATT SLAMPOR ÄR EN SÅN SOM LEGAT MED 4 TUSEN KILLAR ELLER?? Det räcker med 12 stycken i tidigt ålder,

17. Tjejer som skriver Facebook statusar som "Måste sova utan min kille ikväll, ååh jag saknar honom"

OCH ni som klagar på min grammatik bevisar att ni har noll argument.

Jag håller med dig om nästan alla observationer. Du glömde dock nämna att svenska tjejer faktiskt är bland de absolut vackraste i världen, och då de tyvärr vet om detta, agerar många som satans divor. Skit i dem, och ut och res, se världen, träffa brudar och mindre ytliga människor som skiter i LOLs och OMGs och likes på fejan, det är det enda rätta..
Citera
2013-05-09, 03:08
Medlem
Dimaks avatar
Håller med dig, har lämnat alla jävla sidor jag gillade på fejan och slutat följa alla så förbannad på skiten.
Citera
2013-05-09, 03:14
Medlem
Bombastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskpressen
Jag håller med dig om nästan alla observationer. Du glömde dock nämna att svenska tjejer faktiskt är bland de absolut vackraste i världen, och då de tyvärr vet om detta, agerar många som satans divor. Skit i dem, och ut och res, se världen, träffa brudar och mindre ytliga människor som skiter i LOLs och OMGs och likes på fejan, det är det enda rätta..

Ja det är just det som är problemet. Om man redan i tidig ålder är medveten om att man ser bra ut slipper man kämpa för att få framgång. Ser man å andra sidan lite sämre ut så får man pusha på sin personlighet mer och visa framfötterna för att ens folk ska få upp ögonen. Det är så jävla vidrigt och tråkigt. Håller fan med dig... Min kvinna (om jag nu får en) lär då fan inte vara en svensk brud då 90% av kvinnorna här är helt jävla väck.
Citera
2013-05-09, 03:16
Medlem
tumh2s avatar
Citat:

Citat:
Nämn EN som skiljer sig ifrån mängden.

Här här här, *räcker upp handen ivrigt*

Nä men skämt åsido... Du får leta "rejäla" flickor, "pojkflickor" eller vad du vill kalla oss. Men dessvärre håller jag med mycket av det du skriver, det är anledningen varför 99% av mina bekanta/vänner är av det manliga könet.
Grabbar är OFTAST mer jordnära och "raka". Gillar inte karlar nån då säger dom det rakt ut eller slår till människan istället för att börja tjattra... Sånt gillas!
Citera
2013-05-09, 03:16
Medlem
Gosainackens avatar
Jag citerar vad jag läste på en tjejs blogg

När jag va i Malmö så hade jag en Diskussion med några killar om tjejer.
på så vis så undrade jag om jag BORDE hålla med dom?
Efter allt jag såg när jag va i Alanya så tror jag nästan att jag borde.

Såg detta på facebook nyss.

O*****a A*******n har gjort ett inlägg på Joakim Jockiboi Berg för 6 timmar sedan
Åh jocke! Det var jag som skrek på dig, den korta tjejen, du va säkert här privat så jag ville inte gå fram eller jag vågade inte, men nästa gång jag ser dig kommer jag springa fram och krama dig ! <3
Senast redigerad av Gosainacken 2013-05-09 kl. 03:22.
Citera
2013-05-09, 03:24
Medlem
Geirskoguls avatar
TS måste va under 30 tycker du FB är illa så var glad att du missade Skunk och LunarSorm flickorna
Citera
2013-05-09, 03:40
Medlem
IGrundOchBottens avatar
hahah ja så är det... en tjej förändras otroligt mycket för sin kärlek dock, på gott och ont.
Citera
2013-05-09, 03:47
Medlem
BigFatCones avatar
Då ska vi se här. Jag känner uppenbarligen andra typer av tjejer.

Citat:

Jaha? Du är medveten om att alla tjejer som ser från "vanliga" till "skitbra" ut får tonvis med snubbar efter sig och då är det bättre att vara artig och trevlig än att vara en bitch.
Citat:
Jaha? Vad förväntar du dig, en djuplodande recension? Det står liksom i förhandsgranskningen vad det är för ett klipp och om man tycker att det är snorroligt så är väl "dog lite [av skratt]" en ypperlig kommentar, eller?
Citat:
Visst, tjejer har höga krav på oss och med all rätt. Vem fan vill starta en familj med någon hopplös ful nolla utan humor eller balls? Fattar dock inte grejen med att ha krav på hur många tjejen har legat med innan faktiskt. Du kanske inte är medveten om att man inte är en dålig människa för att man har legat mycket. Hur som helst så är det ju inte så att vi killar inte har krav på tjejerna.
Citat:
Avundsjuk much? Men visst, det är lite tramsigt men dom allra flesta växer ifrån det.
Citat:
Jag kommer ihåg när jag var 15, att jag lyckades få en tjej i min egen ålder var ju helt sjukt. För i den åldern är dom flesta av oss fortfarande pojkar och det vill inte tjejer ha. Vidare; palla bry sig om vad 15-åringar håller på med.,
Citat:
Det är ju roligare att leva farligt än att leva tryggt även om det så klart är nånting som ändrar sig med åldern. Däremot är det ju dumt att gnälla över att man brände sig när man leker med elden men det gäller ju allt och alla.
Citat:
Well, bara för att man vill få lite uppskattning så betyder det ju inte att man vill ligga. Däremot håller jag med dig om att om man visar upp sig så får man leva med att folk tittar.
Citat:
Nej, det är inte samma sak. Om man inte kan hålla sig bara för att man ser en sexigt klädd tjej så har man problem. Samma sak om man inte kan låta bli att råna någon som har pengar.
Citat:
Mognadfråga. Vissa mognar dock aldrig.
Citat:
Se punkt 9.
Citat:
Det är ju inte på allvar. Du verkar för övrigt behöva öva på att inte ta saker på allvar.
Citat:
Mjo, manipulativa personer är fan inte roliga och det är absolut ett fittigt beteende. Tror det bottnar bland annat i dålig självbild och tron att man inte riktigt duger om inte nån kille åtrår en.
Citat:
Varför är det dåligt att ligga med många? Det är väl snarare intressant huruvida man är trogen eller inte?
Citat:
Återigen, unga tjejer.
Citat:
Att detja innenbär väl inte att man har ett förhållande? Således kan jag tycka att det är okej att deja flera samtidigt, åtminstone tills det blir allvar. Känns också som en mognadsgrej.
Citat:
Sur för att du inte får vara med?
Citat:
Så det är fel att sakna sin partner?
Citat:
Ja, det är lite så det är att vara tonåring men det går över.
Citera
2013-05-09, 03:49
Medlem
Rocket-Queens avatar
Citat:

Har inte märkt av det själv direkt, men det är väl rätt larvigt att inte kunna säga tack till båda bara. Sedan beror det väl på hur väl hon känner personen? Ingen skriver väl likadant till sin bästa kompis som till en bekant?
Citat:

Jodå, det har man sett. Förstår inte varför du hatar dagens tjejer p.g.a. det bara? Är ju inte direkt representativt för majoriteten av "dagens tjejer".
Citat:

Varför ska du ha krav på hur många hon har legat med innan dig? Det har väl ingenting att göra med er?
Citat:

Tjejer som gör såhär är bekräftelsekåta, ja.
Citat:

Fast den sorgliga i det här scenariot är ju killen som blir tillsammans med en brud som är sju år yngre.
Citat:

Stereotypisk bild av tjejer skapad av "snälla killar" som inte får några tjejer. Den lilla skaran tjejer som beter sig såhär är ju ändå ingenting att ha.
Citat:

Sitter med benen i kors? Varför stör du dig på det? Tjejer som har urringning och inte förväntar sig att killar kommer att kolla är dumma i huvudet. Däremot är det skillnad på kolla och stirra vilket alla kanske inte fattar.
Citat:

Den här punkten är bara idiotisk. Jag håller med om att det inte är speciellt smart att vara sjukt lättklädd när man är ute och super bort alla hjärnceller då det är en större risk att man blir våldtagen. Men på dig låter det som att det skulle vara okej bara för att hon är lättklädd? Precis som att det skulle vara okej att råna någon bara för att de har pengar som hänger ut från fickorna?
Citat:

Lika lite som att vettiga tjejer finns överallt.
Citat:

Det här har jag aldrig sett. Har du möjligtvis 15-åringar som vänner på Facebook?
Citat:

Pratar vi om kändisar och liknande nu eller? Se mitt svar till punkt 10.
Citat:

Japp, dessa är ingenting att ha. Händer det ofta att du blir manipulerad till att gå på bolaget åt tjejer?
Citat:

Har ingen direkt kommentar till denna punkt. Det klart de inte gillar att bli kallade för slampor och blir sura. Men det är förståeligt att någon skulle kalla dem för det.
Citat:

Vad känner du för tjejer egentligen? Nunnor?
Citat:

Beror på hur seriöst dejtandet är, och hur seriöst det är mellan henne och "reservkillen". Så länge alla är medvetna om vad som pågår och är okej med det ser jag inga problem med att hon dejtar flera samtidigt. Skulle du säga samma om det var en kille som gjorde samma sak?
Citat:

Japp, det är ganska sorgligt.
Citat:

Lika löjligt som de flesta Facebook-statusarna. Andra delen av din punkt är i princip samma som punkt nio.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in