Citat:
Ursprungligen postat av demigod666
Kan spekulationsproffesorerna lägga ner? Fattar inte att folk ska fylla i minsta lucka med GM och teorier som inte ens finns på kartan. SLUTA med teorier kring familjen Karate. Dom är inte anhållna, det är inte deras bilar som hämtats in av P. Deras hus är inte avspärrade av P.
KJ är GM som jag sagt från första början. Det verkar som om några här misslyckats med sin gradering och inget hellre önskar att MB är GM. Det är FEL!!!
Ja, nu är det så att AN är brännmärkt för resten av livet, tack vare sitt påhopp så det är bara att tugga i sig att karatefamily får lida framöver. Ingen kan få Vatchareeya tillbaka till livet, och enligt en uppgiftslämnare i tråden har hon blivit illa behandlad av både KJ - och hans far! Det vill jag gärna veta mer om. VB hade inte det extra skal och den hud som behövs för att obehagliga typer ska studsas bort, hon var sårbar, och det på grund av allt för lång tid av mobbing. Hon var genomgod, så tror jag, och tyvärr, var hon korsfäst i förväg på grund av mobbing, om det berodde på mobbing i sig (det drar till sig mer skit) eller om hon hade någon diagnos, låter jag vara osagt.
Klart är, att har man
god självkänsla så kräks man bort kräk.
Hon fick sitt liv, sin sol, sina goda tankar, bortspytt av en dåre.
Läste i tråden att någon sagt att VB var fixerad av karatetränaren. Må så vara, vem vet vad han ställt till med då, en simpel häradsbetäckare, enligt tråddeltagare. Man blir inte glad om någon försvinner, då är man själv sjukare. AN kan dra åt häcklefjäll!