2013-05-23, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
KLARGÖRA :

KJ är gripen

FÖRÄLDRARNA HAR STUGA VID ALTERSJÖN
Den är avspärrad

FÖRÄLDRARNA BOR I HUS (svartbyleden)
Huset genomsökt

BILARNA (föräldrarnas är inplockade)

KJs PAPPA ÄR GRIPEN

OK ??????

Förutom att det är KJs Hyundai dom plockat in, samt en äldre golf som vi inte är säkra på vems det är. Antingen pappans eller broderns.
Citera
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asshat
Skojar du?

Nej jag skojar inte. Torr humor isf. Jag bara undrade om man med säkerhet vet att det är KJ som är gripen när alla skriver hans initialer i samband med gripandet... en sån jävla underlig fråga är det väl inte med tanke på hur vilda spekulationerna brukar bli bland detektiverna på forumet. Nu är det väl han men man måste väl ändå få fråga för att få klarhet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djursvett
Är det någon som med säkerhet kan säga vilka som blivit gripna ? ingen från boden som har info ? är KJ gripen ?

Med tanke på vilka bilar som beslagtagits så är det inte så svårt att gissa vem som gripits!?
Citera
2013-05-23, 18:21
Medlem
Newbienews avatar
Citat:
KLARGÖRA :

KJ är gripen

Den är avspärrad

Huset genomsökt

KJs PAPPA ÄR GRIPEN

OK ??????

Vill du vara snäll och berätta hur du vet detta, källa ?
Citera
Medlem
kattnattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newbienew
De kan ha slarvat, svårt att veta. Polisen kan ha sagt att han är i 20 års åldern och de har fått det till att " 20 åringen ".
Som jag skrev tidigare är dock KJ 22 år och AB är 20 år.
https://www.flashback.org/sp43581640

Fast det verkar långsökt att AB grips hemma hos KJs föräldrar va?
Citera
Medlem
minitomatens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappii
Förutom att det är KJs Hyundai dom plockat in, samt en äldre golf som vi inte är säkra på vems det är. Antingen pappans eller broderns.

Golfen är broderns, brodern har ingenting med saken att göra och är inte misstänkt.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newbienew
De kan ha slarvat, svårt att veta. Polisen kan ha sagt att han är i 20 års åldern och de har fått det till att " 20 åringen ".
Som jag skrev tidigare är dock KJ 22 år och AB är 20 år.
https://www.flashback.org/sp43581640

Menar du alltså att det kan vara på Timjanvägen som en man i 20 års åldern har gripits?
Citera
2013-05-23, 18:22
Medlem
Citat:
KLARGÖRA :

KJ är gripen

Den är avspärrad

Huset genomsökt

KJs PAPPA ÄR GRIPEN

OK ??????

Pappan är väl inte gripen,han är väl medtagen till polishuset för att höras upplysningsvis?
Citera
Medlem
KJs pappa är väl knappast gripen, utan bara intagen på förhör?
Citera
Medlem
För de som inte riktigt verkar hänga med:

KJ "Pluggkompisen" Bor i Bodsv*djan, hans bostad (lgh) är avspärrad och verkar undersökas
KJ's familj bor i Norra Svart*yn, deras bostad (hus) avspärrad och undersöks.
KJ verkar ganska säkert ha befunnit sig hos sin familj i N Sv.byn och har därifrån tsm. med "en äldre man" = rätt säkert hans far blivit hämtade av polisen, det är dock endast en av dom (99% sannolikhet KJ) som blivit gripen, pappan verkar endast ha följt med.

Bilarna:
Den silvriga (/ljusblåmetallic, whatever) som syns på bärgningsbilen är enligt alla som känner KJ hans bil.
Den mörka golfen är lite oklart huruvida den är mörkblå eller svart, den svarta bilen är skriven på KJ's pappa men"ägs"/används enligt säkra källor som känner familjen av KJ's yngre bror. Är bilen mörkblå är det då istället en äldre bror som äger den.

Rätta mig om jag har fel, men allt detta är mer eller mindre totalsäkert, är själv från Boden.
Citera
2013-05-23, 18:23
Medlem
reemkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattnatten
Men KJ bor ju själv?? Hans päron bor ju i hus vad jag förstår.
Med "mannen" åsyftas troligen mannen journalisten talar med. Dvs grannen, som blir chockad osv osv.
Citera
2013-05-23, 18:23
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Var exakt säger man det ? Länk tack och tid är bra.
Samma gäller din sk huvudperson i fallet som inte alls är misstänkt. Huvudpersonen som du bestämt ska vara huvudperson som då är totalt åt helvete fel. Och sammanfattningen är ju fel och oseriös.

Hur kan en människa vara misstänkt för mord då man har delarna på kvinnan och man anser att det är just kvinnan? Är du dum eller. Blanda inte in Marina här det är ett annat fall.

Rubriceringen är mord.
Jag är inte dum. Lyssna på presskonferensen. Mannen är misstänkt för mord på den försvunna kvinnan. Den försvunna kvinnan är VB. Alltså är han misstänkt för mord på VB. Är det så svårt att förstå?

Det är inte fastställt att kroppsdelarna tillhör den försvunna kvinnan, även om allt talar för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in