2013-05-23, 16:53
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Kan ju diskuteras, MPS, Polisen samt militär har faktiskt sökt i en helt annan del av Boden med en helt annan analys och slutsats som grund än vad som senare framkom här, inga nya sök var planerade, dock gav de sig ut på känsla strax efter att någon här i tråden tipsade om ett "hett" område och det gavs också en motivering till varför det var ett intressant område.

Hehe, jag vet. Du är i allra högsta grad "medskyldig" tror jag, om de läser här. Bra jobbat!
Du lyfte fram fortet väldigt tidigt i tråden, och om polisen läst lite här kunde de ha löst detta bra mycket tidigare... med förbehåll för om kroppen fanns där redan då, eller om det var en slump att den fanns där just när Mps drog dit.
Citera
2013-05-23, 16:54
Medlem
Ingen som vet något om dwet där med satanister???????? OY vem skrev det ursprungliga inlägget och varför?????
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fingercuffs
Källa?
Någon är gripen, skäligen misstänkt för mord på Vatchareeya Bangsuan.
Citera
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nigeralia
Det är alltså nu bekräftat att kroppsdelarna tillhör den försvunna Vatchareeya Bangsuan.

Dags att flytta tråden till Ab&K, eller vad säger ni?
Det är inte bekräftat.
Citera
2013-05-23, 16:55
Medlem
FistOfFurys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Och om storebror gjort det då? Då kanske lillebror försöker städa? Troligtvis är det omvänt, men man vet aldrig hur det går innan den feta damen sjunger.

Ja vi får se...

Men en sak är säkert, för min egen del så var jag tidigt inne på att brodern som bor närmast KJ måste sitta inne på en hel del värdefull information!
Citera
Medlem
fingercuffss avatar
Citat:
Någon är gripen, skäligen misstänkt för mord på Vatchareeya Bangsuan.

Källa på att SKL har bekräftat att det är VBs kropp?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det är inte bekräftat.
Enligt Aftonbladet har polisen gått ut med att någon är skäligen misstänkt för mordet på Vatchareeya Bangsuan.
Citera
2013-05-23, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fingercuffs
Källa på att SKL har bekräftat att det är VBs kropp?
Ingen källa från SKL än, nej.
Citera
Medlem
"Den mordmisstänkte mannen i 20-årsåldern greps i ett idylliskt villaområde."

Citat från NSD
Citera
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Enligt Aftonbladet har polisen gått ut med att någon är skäligen misstänkt för mordet på Vatchareeya Bangsuan.
En man blev misstänkt för mord på Marina från Spekeröd innan kroppen hittades. Så det är inget hinder att kroppen inte är identifierad.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Hehe, jag vet. Du är i allra högsta grad "medskyldig" tror jag, om de läser här. Bra jobbat!

Självklart läser de här, det utgår jag ifrån då PS som är hövding i MPS har debatterat offentligt i forumet. Var skulle de få alla sina uppslag ifrån menar man, polisen berättar inte allt för MPS, kan jag inte för mitt liv tänka mig, alla deras framgångar kan inte bero på intuition och magkänsla.
Citera
2013-05-23, 16:58
Medlem
lateus avatar
http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=7673148

"Den mordmisstänkte mannen i 20-årsåldern"....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in