2013-05-23, 15:19
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Men nu är det misstankarna mot KJ som stärkts. Det är hans pappas bilar som hämtas.

Vad är han för en lirare, kan det vara han. Affär med sonens ex.? Om inte KJ är gripen eller häktad så kanske man är ute efter någon annan, kanske pappan också bärgades till polisstationen.

EDIT;Skrev dotter, ska givetvis vara sonens EX. sorry!
Senast redigerad av OY 2013-05-23 kl. 15:22.
Citera
2013-05-23, 15:21
Medlem
Mr_wiseguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Vad är han för en lirare, kan det vara han. Affär med sonens dotter? Om inte KJ är gripen eller häktad så kanske man är ute efter någon annan, kanske pappan också bärgades till polisstationen.

Sonens flickvän menar du?
Citera
2013-05-23, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av airell8
KJ är inte född 88, var har du fått den idéen ifrån? Han är 22 år, alltså född 91. Vilket även ratsit visar. Sluta vara dumma, börja söka på rätt platser för att ge rätt info

Oj ursäkta så hemskt mkt, någon länge bak i tråden hade skrivit 88. Men jag tar tillbaka det, 22 år och född 91. Du har rätt men behöver inte vara otrevlig för de.
Citera
2013-05-23, 15:23
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_wiseguy
Sonens flickvän menar du?

Ja, naturligtvis menade jag det. Fan inte lätt att hålla reda på familjebanden där uppe i Norrland, haha.

Förlåt mig, jag slant på tangenterna.
Citera
2013-05-23, 15:23
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Vad är han för en lirare, kan det vara han. Affär med sonens ex.? Om inte KJ är gripen eller häktad så kanske man är ute efter någon annan, kanske pappan också bärgades till polisstationen.

Det har hänt förr att föräldrar har misstänkts för skyddande av brottsling. Naturligtvis är det ren spekulation att det är så i detta fallet också.
Citera
2013-05-23, 15:24
Medlem
Citat:
Men nu är det misstankarna mot KJ som stärkts. Det är hans pappas bilar som hämtas.

Då måste också en husis hos KJ vara i gång samtidigt
Citera
2013-05-23, 15:26
Moderator
OYs avatar
Citat:
Det har hänt förr att föräldrar har misstänkts för skyddande av brottsling. Naturligtvis är det ren spekulation att det är så i detta fallet också.

Ja, det kan vara så. Dock tycker jag det är lite märkligt med hänsyn till polislagen och rättegångsbalken att fordonen tas i beslag utan att någon delgivits misstanke om brott. Kan vara som du? sa, att de lämnats till polisen frivilligt på en direkt fråga för att underlätta utredningen, för att rentvå sin son kanske, men verkar lite långsökt tycker jag.
Citera
2013-05-23, 15:28
Medlem
Citat:
Ja, det kan vara så. Dock tycker jag det är lite märkligt med hänsyn till polislagen och rättegångsbalken att fordonen tas i beslag utan att någon delgivits misstanke om brott. Kan vara som du? sa, att de lämnats till polisen frivilligt på en direkt fråga för att underlätta utredningen, för att rentvå sin son kanske, men verkar lite långsökt tycker jag.

Kan också vara så att de vill försäkra sig om att ingen av bilarna har använts i bortforslandet av kroppen.
Citera
2013-05-23, 15:28
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Någon kan vara delgiven misstanke, t.o.m. frihetsberövad, utan att media vet det. Det blir inte offentligt förrän vid häktning, såvida inte åklagare väljer att berätta.
Citera
2013-05-23, 15:30
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16832548.ab

Bilar lastas
Citera
Medlem
likearollingstones avatar
är det någon som vet vart KJ tagit vägen? är hans facebook fortfarande nere?
Citera
Bannlyst
Citat:

Kan ju vara så att KJ lånat bilarna då och då och polisen vill kolla det.
Familjen kanske ger sitt samtycke och då är det inget problem att kolla bilarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in