2024-06-19, 09:20
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mariannejohansson
Om ni "alla" vet, varför diskuterar ni då😅🤣

Hur vi ska låsa in dig, Kristoffer. Hur vi ska låta dig veta, varje dag, att vi vet att du mördade Vatchareeya och konstant söker bevis.

Kvinnomördare ligger inte högt i kurs i lokalsamhället antar jag.
Citera
2024-06-19, 09:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Hur vi ska låsa in dig, Kristoffer. Hur vi ska låta dig veta, varje dag, att vi vet att du mördade Vatchareeya och konstant söker bevis.

Kvinnomördare ligger inte högt i kurs i lokalsamhället antar jag.
Du kan givetvis inte få henne inlåst p g a mordet igen. Hon har avtjänat sitt straff så även om ni skulle kunna "överbevisa" henne så händer ingenting.
Citera
2024-06-19, 10:02
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Är inte så påläst men är detta det hemska fallet där den skyldiga mannen sedan även blev en riktigt pervers och närmast pedofilisk transa? Vill minnas att transan (mördaren) har visat sin söndertrasade lemlästade sak som den kallar "vagina" för allt och alla på nätet inkl barn och detta om det stämmer borde ju vara brottsligt.
Varför sitter du och fantiserar om hennes underliv? Varifrån har du fått att det skulle finnas några pedofila tendenser? Är det din egen fantasi som slår igenom?

Citat:
Hörde från en vän att han var livrädd varje dag på avdelningen på det fängelse han satt. Att han var så rädd att han ville bli kvinna för att komma undan till kvinnofängelse. Men han förstod inte att kvinnorna på kåkarna är lika hårda de, och att han var fortsatt livrädd även på kvinnokåken?? Fick han inte t.o.m gå till isoleringen för att kvinnorna var så äcklade och arga på äcklet?
Det var väl på Norrtälje hon satt avskild - bl a för att hon pratade för mycket med personal och ansågs vara "golbög". Får man stämpeln "golbög" på kåken är det hälsosamt att begära egen isolering.
När hon kom till kvinnoanstalten var väl problemet tvärtom, att hon hotade och var otrevlig mot personal och att hon vantrivdes med någon eller några medintagna. Men av det jag sett hittar jag inget om rädsla direkt.
Citera
2024-06-19, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför sitter du och fantiserar om hennes underliv? Varifrån har du fått att det skulle finnas några pedofila tendenser? Är det din egen fantasi som slår igenom?

1. Skriver du "hennes" för? Han är en man (alltså "honom") som klär ut sig i kvinnokläder.

2. Såg på en crimegrej på instagram som skrev att han ska ha skickat bilder på ett söndertrasat konstigt köttsår (sitt egna?) till folk för att antasta dem, och att detta blivit anmält. Jag frågar om det stämmer. Säger inte att det stämmer.

3. Jag hatar transor och skulle aldrig fantisera om så sjuka äckel. Detta dök upp i flödet.
Citera
2024-06-19, 10:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
1. Skriver du "hennes" för? Han är en man (alltså "honom") som klär ut sig i kvinnokläder.
Nej, hon är juridiskt kvinna och alltså en "hon"

Citat:
2. Såg på en crimegrej på instagram som skrev att han ska ha skickat bilder på ett söndertrasat konstigt köttsår (sitt egna?) till folk för att antasta dem, och att detta blivit anmält. Jag frågar om det stämmer. Säger inte att det stämmer.
Det låter som BS.

Citat:
3. Jag hatar transor och skulle aldrig fantisera om så sjuka äckel. Detta dök upp i flödet.
Ändå söker du upp den här tråden och ägnar både tankar och tid på henne och hennes kön.
Citera
2024-06-19, 10:45
Medlem
snowbells avatar
Citat:
Menar du den WL som hade kontakt med karate tränaren bara några dagar innan Vatchareeya försvann??
NÄä, för att han SkUllE ju absolut inte ha skäl att vilja visa en felaktig bild av hur min lägenhet såg ut. aBsoLut InTe

Hur var det med karatetränaren, rätta mig om jag har fel nu, hjälp mig minnas; hans bil såldes just efter mordet till Uppsala eller något sådant?
Gjorde polisen någon ordentlig undersökning av köket i restaurangen?
Var kan Vatchareeyas händer finnas?
Citera
2024-06-19, 20:46
Medlem
Någon som har fup? Tidigare länkar fungerar ej
Citera
2024-06-19, 20:47
Medlem
Citat:
Jo jag har den + resningen från 2016
Kan du lägga upp den?
Citera
2024-06-19, 21:04
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluxdlux
Kan du lägga upp den?
jag la upp den här nu:
https://gofile.io/d/ODz7hH
Citera
2024-06-19, 21:05
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fhersh
Någon som sitter på FUP? Det var väldigt längesen jag läste den.

Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
jag la upp den här nu:
här.
Citera
2024-06-19, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
jag la upp den här nu:
Tack snälla! Men varför är de flesta bilderna maskade? Är det på familjens önskan?
Citera
2024-06-19, 21:25
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluxdlux
Tack snälla! Men varför är de flesta bilderna maskade? Är det på familjens önskan?
hmm jag kan se bilderna.

EDIT: Eller du kanske menar bilderna på likdelarna som är suddiga? Sånt maskas nog i de flesta FUPAR?
Senast redigerad av Mercede 2024-06-19 kl. 21:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in