Citat:
Ursprungligen postat av
Draifos
Finns det någonting kring själva kvarlevorna som tyder på annat än en transportstyckning.
Finns det någonting som tyder på att någon skulle ha ätit av kvarlevorna?
Vad hade han gjort för sökningar på människors kroppsdelar?
Att en historia låter osannolik behöver inte betyda att den är sann. Det kan också tyda på att den är påhittad. Finns det uppgifter i förundersökningen om att han skulle ha styckat hunden?
Vad var det för blodbad med hunden?
Ja, han verkar skum.
Att händerna avlägsnades från armarna tyder på något annat än transportstyckning. Vi vet inte om Kristoffer ätit upp händerna, eller hur? Bara att han hade det som ett mål i livet att äta mänskligt kött är sjukt.
Jag är helt säker på att du sett bilderna på mänskliga händer och ben i förundersökningen i samband med att Kristoffer sökte på hundens anatomi. Men det är väl bara en slump att just de delarna avlägsnades från Vatchareeya.
F2: Mmm. Ja, det…det…i s…någonting i nära samband…nu har jag inte bilder med mig jag
glömde ta dom med det var meningen…det har då framkommit när man speglar och tömmer
en dator att du har…om den lämnar öppet…antingen sparat ner som ett dokument eller i vart
fall varit inne på de sidorna. Där finns det både hur hunden är uppbyggd, skelett och så vidare
men även människokroppen.
H: Jaha.
F2: Är det någonting du känner igen……………….
H: Nä, jag har aldrig varit…
Varför tror du att polisen kollade upp om en hund börjar blöda efter att ha bitit i en elkabel?
Kristoffer säger i förhör att han inte skulle ha styckat sin egen hund. Går det bra med andras?
Han ska också ha lagt upp bilder på facebook på sin hund i styckat skick. Det är alldeles för mycket som ligger nära sanningen för att det ska vara skitsnack. Jag tror inte att det är en slump att hunden blödigt, att Kristoffer googlat på hundens anatomi och senare dumpat den i älven samtidigt som dessa "rykten" då ska uppstå. Ingen rök utan eld.