Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Eller så var det en trasa eller något doppat i blod som drogs över listen och fick droppa på mattan.
Eller så är det en korkad teori att VB blött näsblod. Hade VB en tendens att blöda näsblod oftare än vanligt folk? Har inte orkat hänga med i din teori om näsblod. Själv har jag blött näsblod ca 3 gånger i mitt liv. (Som jag minns). Då har jag ändå tränat karate längre än VB. Aldrig lyckats få hårda smällar på käften så jag börjat blöda näsblod. Som dom flesta vet så ska det inte förekomma på framförallt nybörjarnivå. Men du kanske har uppgifter på att VB blödde näsblod lätt?
-Annars så kanske hon fick sig en känga av KJ, därav näsblod som droppade på listen. Innan han började gå över styr.