2013-05-22, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammstein74
men vart ha kj tagit vägen

Han kanske bara är väldigt väldigt ledsen, chockad över att hans f d är mördad på detta hemska sätt. Han kommer ju för alltid att leva med att han drack en öl och inte kunde köra henne hem som han lovat.... Så han kanske finns hos någon vän eller släkting eller kanske t o m på sjukhus. Vad jag menar är att det kan finnas fullt legitima själ till varför han inte är hemma eller hänger på FB.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kattnatten
I en grupp som KJ var med på på fejjan A.S. T*am Ferret =e så undras det var han tagit vägen:
"Patrik Engstr*m Kunde inte hitta dig på fb igår. Tänkte fråga om du vet vem som har spaden.
den 18 maj kl. 09:59 via mobil"

Hm. Den 18:e var väl innan de hittat kroppsdelar i en grop?

Vad då för spade? Vem är Patrik Engstr*m ? Är det troll eller på riktigt?
Citera
Medlem
FistOfFurys avatar
Citat:
http://www.facebook.com/groups/301158940003740/?fref=ts

Detta måste farbror blå få se!!!
Citera
Medlem
http://kartor.eniro.se/m/nUxJb
nu finns punkt även på det gula huset
Citera
2013-05-22, 20:51
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Detta är också helt vrickat. Så Boden-borna skall alltså försöka somna med vetskapen om att de kan ha en styckmördare i närheten. För fan ut med så mycket information som möjligt. Lugna allmänheten.

Förhoppningsvis är han anhållen. Om inte kanske han skjuter ner ett 20-tal och sedan tar livet av sig.
Citera
2013-05-22, 20:51
Medlem
kattnattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Vad då för spade? Vem är Patrik Engstr*m ? Är det troll eller på riktigt?

Tror han är på riktigt, han är/ var kompis till KJ på fejjan också.
Citera
2013-05-22, 20:52
Medlem
engultomats avatar
Citat:
http://www.facebook.com/groups/301158940003740/?fref=ts

Synd KJ har tagit bort sin Facebook, ser ju ut som att han har kommenterat men det går inte att se hans kommentarer.
Citera
2013-05-22, 20:52
Medlem
failures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Förhoppningsvis är han anhållen. Om inte kanske han skjuter ner ett 20-tal och sedan tar livet av sig.

Fast det är väl inte riktigt Flink vi har att göra med här.
Citera
2013-05-22, 20:53
Medlem
Stora cementringen syns tydligt om man zoomar in på kartlänken jag lagt ut, grillplatsen är svårare att se, men någonstan där ska den vara.
Citera
2013-05-22, 20:54
Medlem
Spaden användes i samband med en airsoftlek EFTER försvinnandet har jag fått bekräftat av vänner och bekanta som var på spelet i fråga. P*trik arrangerade tydligen spelet, och lånade ut sin spade så att ena laget kunde fylla sandsäckar om jag inte har hört helt fel. Även jag spekulerade i detta igår, men fick då bekräftat var och när och vilken spade det handlade om.
Citera
2013-05-22, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Böcker och kläder lär det ju finnas intresse av att göra sig av med, även om jag också tycker det låter vanskligt att starta upp en eld för det.

Det råkar inte finnas en grillplats i närheten av huset som kan förklara saken, det är ju tydligen ett populärt friluftsområde?
Finns en stor grillring nedanför Gammelängsfortet. Men det är ju en bit från huset men gå dit med några kläder mm är ju inga problem.
Citera
2013-05-22, 20:56
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frikko
http://kartor.eniro.se/m/nUxJb
nu finns punkt även på det gula huset

Är det stora fyndet mellan grillringen och huset då tror jag faktiskt att min teori eventuellt kan stämma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in