Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Vad jag vet har ingen sagt att MB och AN kände sig hotade av VB.
Teknikerna har inte hittat något spår av blodigt våld i lägenheten, det är svårt att ta ut en kropp osedd ur lägenheten och bloggens inlägg
Kvinnan på Lejonbacksvägen övertygar mig om att det var VB på Lejonbacksvägen.
MB och AN behöver inte ha lämnat bostaden för att någon av dem skulle ha kunnat döda VB. Och att det saknas bevis betyder inte att det inte är sant.
Det finns inte ett enda bevis för att KJ dödade VB, ändå blev han dömd för det.
Jag anser att jag klarar av att analysera och dra rätt slutsatser ur den information som föreligger. Att påstå motsatsen är meningslös inbjudan till gräl.
Just det, både I TR och I HR, men de har fömodligen inte samma insikt I hur man bedömer mordfall som du. Då hade han blivit friad och MB istället åtalad och dömd.
Ingenting talar för att KJ är skyldig, det finns Inga bevis, indicier eller information som är besvärande så KJ är absolut oskyldig.
I nästa fall behöver vi ingen domstol, det räcker med att du talar om ifall personen är skyldig eller inte.
Det finns fortfarande ingenting presenterat I tråden som talar för KJs oskuld, inte heller något som talar för annans skuld. När ska visa skribenter inse en sådan banal sak att man inte kan driva detta vansinniga projekt med att han är oskyldig på bara luft, fram med konkreta bevis för hans oskuld eller annans skuld.