2013-05-22, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToZon
Det jag funderar över, hur kan en kropp ligga på hög.. ?? Är detta fynd i ett sammansatt skick eller är det olika delar t.ex. lagd ner i en grop med torso först och andra delar ovanpå.

delarna behöver ju inte direkts "balanseras" på varandra, ner i en grop vars sidor dvs marken runtikring stöttar upp sen bara lägga bitarna
Citera
2013-05-22, 19:56
Medlem
highfives avatar
Citat:
Det jag funderar över, hur kan en kropp ligga på hög.. ?? Är detta fynd i ett sammansatt skick eller är det olika delar t.ex. lagd ner i en grop med torso först och andra delar ovanpå.

Gm har nog fått dela en del för att få ned allt i en grop som kanske inte är mer än 1 meter djup.
Citera
2013-05-22, 19:58
Medlem
KJ kanske bara är less att varje gång han går in på Facebook så är det väl någon som skriver till han om händelsen. Får väl 500 vänförfrågningar från folk han inte känner.
Vare sig han är oskyldig eller skyldig så är det nog jävligt jobbigt och lika bra att ligga lågt ett tag.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nomadjaevel
Enligt KJ själv var deras relation ex-pojkvän och flickvän, respektive.
Jag vet att VB tidigare hade varit KJ:s flickvän. Men sättet på vilket ensamvargarna använde meningsbyggnaden i sitt inlägg förde fram tanken att KJ ville vara flickvän till VB. Kolla själv in meningsbyggnaden "han (alltså KJ) kände sig kränkt av VB som inte ville ha honom tillbaka som flickvän (VB ville inte ha tillbaka KJ som sin flickvän)". Det inlägget var väldigt utanför ämnet, men jag kunde inte hålla mig från att skämta lite.
Citera
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammstein74
men vart ha kj tagit vägen

Han är hemma eller på polisstation. hur skulle han kunna smyga sig förbi
poliserna som är i hans område. Vore väldigt konstigt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spAix
KJ hade ju druckit några öl därav varför han inte skjussade hem henne på kvällen

En bra lögn ligger ofta nära sanningen, dvs. han skjutsade inte hem henne, men han skjutsade väl henne till fyndplatsen...., skulle tro att han lirade lite TV-spel först dock. Han såg väl också till att kvadda V:s telefon kl 21 när hon dött, så ingen skulle avslöja att hon låg kvar i hans bostad om det nu var en smartphone. Under TV-spelandet drack han kanske några fler öl för att stärka sig och när han kom hem satte han igång med karvandet etc. V fick nog ingen påse med sig på väg hem, däremot packade han säkert ned henne i påsar/säckar, precis som han gjorde med den döda hunden.
Citera
Medlem
Vattendroppes avatar
Citat:

Nu ska ju Pappii få svara för sig sjäv, men jag tolkar det som att en sten placerats
på en kropsdel... Fyfan vilka jävla ord man använder, kroppsdel,,, detta är ju såå
makabert så jag mår nästan illa... fyyfan.
Citera
2013-05-22, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Han är hemma eller på polisstation. hur skulle han kunna smyga sig förbi
poliserna som är i hans område. Vore väldigt konstigt.

Han är väl hemma eftersom polisen inte nämnt något om något anhållande eller förhör öht. De verkar ha fullt upp med att äta munkar, att säkra eventuella spår i hans bostad är väl för jobbigt för dem kan jag tänka mig. Att hans Facebook plötsligt är borta tyder väl också på att han är hemma och i godan ro städar, tar bort sig ifrån Facebook och annat pyssel.
Citera
2013-05-22, 20:01
Medlem
CloneWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammstein74
men vart ha kj tagit vägen

Han har kanske dragit till skogs i sina militärkläder och tror att han är John Rambo?
Att han är "försvunnen" är INTE verifierat vad det verkar men skulle det vara så...
Citera
Medlem
ser ju inte ut att vara direkt tät skog å sly där han gömt kroppen ser ju ut som efter en linja i nåt stenrös
Citera
Medlem
P4iNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Rig Veda
Man kan inte gräva ett hål i ett tät skog med spade, det vet alla som försökt. Rötter, sten och skit gör det omöjligt.

Kanske är detta en av anledningarna till att någon inte blev antagen som soldat..
Citera
2013-05-22, 20:02
Medlem
Suxxess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
En bra lögn ligger ofta nära sanningen, dvs. han skjutsade inte hem henne, men han skjutsade väl henne till fyndplatsen...., skulle tro att han lirade lite TV-spel först dock. Han såg väl också till att kvadda V:s telefon kl 21 när hon dött, så ingen skulle avslöja att hon låg kvar i hans bostad om det nu var en smartphone. Under TV-spelandet drack han kanske några fler öl för att stärka sig och när han kom hem satte han igång med karvandet etc. V fick nog ingen påse med sig på väg hem, däremot packade han säkert ned henne i påsar/säckar, precis som han gjorde med den döda hunden.
''precis som han gjorde med den döda hunden''
Är hunden död också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in