2013-05-22, 19:15
Medlem
FistOfFurys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlies17
Ang missing people, kvinnan som är ansvarig för MP i Norrbotten är tydligen ett stolpskott och borde ha en diagnos pronto. Man ska tydligen inte tro på ett ord av vad kvinnan säger, då hon är extremt opålitlig. Detta är något polisen också vet om.

Enligt mig så verkar hon vara en ytterst kompetent kvinna, hittat två kroppar iaf.
Citera
2013-05-22, 19:15
Medlem
Hurdan är statusen på de nyligen hittade kroppsdelarna (möjligtvis resten av kroppen)?

1. Vet någon om det var bara delar eller resten av kroppen som hittats?

2. Var den nedgrävd eller låg den bara på marken alt. i en bunker?

3. Har fyndet ännu ökat misstankarna mot någon?

Dessutom, är det fakta eller påhitt att KJ är försvunnen?

EDIT: Ursäkta såg att AB just kommit ut med artikel. Däremot återstår vissa av frågorna men inte alla.
Citera
2013-05-22, 19:16
Medlem
KenLoachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Typist
Twitter från VB om MB och facebook (OBS! DEC 2011): http://i.imgur.com/nJJmo36.jpg

Inte om MB
Citera
2013-05-22, 19:16
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamvargarna
Om det är sant så är det ju väldigt intressant. Det kan kanske förklara en del saker. Det har ju talats tidigare om en person som polisen söker som är försvunnen. Kan det vara så att han har varit borta en tid och polisen inte velat gå ut med detta? Eller försvann han nyligen?
Eller trollar du bara?

Många i Boden reagerade på att en helikopter flög väldigt lågt över Boden i går. Lite fokus på det sk sandenområdet som består mest av villor. Ett område mellan där VB bodde och KJ.
Citera
2013-05-22, 19:17
Medlem
Kan någon kolla upp om MB:s fru äger någon bil?!
Citera
2013-05-22, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FistOfFury
Enligt mig så verkar hon vara en ytterst kompetent kvinna, hittat två kroppar iaf.

Hon personligen har inte hittat två kroppar. Hon är enligt flera knappt välkommen av polisen då hon är så oberäknelig och opålitlig. Hon hade idag "flamsat" runt vid söket och varit enligt flera "allmänt störande"
Citera
2013-05-22, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nomadjaevel
Huruvida det är sant att KJ är borta eller ej kan jag inte bekräfta. Men han har inte varit inne på facebook-chatten på minst ett dygn.

Kanske dags att försöka kontakta honom?

Skulle han nu vara försvunnen och kanske t.om död ja då går ju det här till historien som den sämsta polisiära insatsen någonsin.
Citera
2013-05-22, 19:18
Medlem
Bundyss avatar
Enligt ytterligare ett rykte i Boden är även någon Luleåbo misstänkt. Varför har jag inte läst något om det här på Flashback? Jag trodde ni visste allt.
Citera
2013-05-22, 19:19
Medlem
FistOfFurys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomadjaevel
Huruvida det är sant att KJ är borta eller ej kan jag inte bekräfta. Men han har inte varit inne på facebook-chatten på minst ett dygn.

Kanske dags att försöka kontakta honom?

Det betyder inte att han är försvunnen, jag hade i samma läge som han är i nu, inte heller velat hänga på f*aceb*ok.
Citera
2013-05-22, 19:19
Medlem
Alltså den som försökt gömma denna kropp måste fan varit bra packad för att lyckas med detta.

Delarna låg på hög i en sänka, 150 meter från huset.

Tror GM varit berusad under skyfflandet.
Citera
2013-05-22, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ensamvargarna
Nej jag tror inte att KJ hade någon nuvarande flickvän. Men däremot kan det vara så att han var svartsjuk eller att han kände sig kränkt av VB som inte ville ha honom tillbaka som flickvän. Något i den stilen är väl det troligaste
Det låter säkert väldigt troligt att KJ ville vara VB:s flickvän . Hon kanske hotade att avslöja att KJ gick omkring hemma i damtrosor och önskade att han var en tjej och ville bli VB:s flickvän, så han mördade henne för att hemligheten om hans perversioner inte skulle komma ut
Citera
2013-05-22, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bundys
Enligt ytterligare ett rykte i Boden är även någon Luleåbo misstänkt. Varför har jag inte läst något om det här på Flashback? Jag trodde ni visste allt.

Oh ! Berätta mer.,,
Jag är ett vittne till en mkt intressant händelse i Luleå natten VB försvann.. ( har lämnat till polisen dör länge sen)

BERÄTTA MER !!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in