2014-08-03, 00:09
  #84577
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hon är utredd och avförd på samma grunder som MB.

Hörrudu din kraxande besserwisserhäxa, nu kräver jag ett redogörande, på vilket vis är AN utredd? Jag vill ha ett utförligt svar och tänk inte ens tanken att hänvisa till FUP, finns ingenting i det som styrker ditt påstående.

EDIT;Har du ens noterat att AN säger att klubbens styrelsemöten brukar vara på söndagar 20:00 och att MB åkte på möte på söndag morgon?
__________________
Senast redigerad av OY 2014-08-03 kl. 00:11.
Citera
2014-08-03, 00:09
  #84578
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Vrför tror du d?

jag TROR it d. att tro är att icke veta och där skiljs våra vägar. spelar it nån roll vicke djur de är men man missar it leden och blir tvungen knäcka ben om man e van stycka. då finns ju risk att nån hittar typ en höftkula.
Citera
2014-08-03, 00:12
  #84579
Medlem
Namibia1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ursäkta - man asgarv åt det fetade.


Korkat för att?

Ett förhör äger man alltid rätt att gå igenom och korrigera - det kan ske genom att läser igenom det på station, får det uppläst eller t ex genom att det mailas.

Förhöret skall vara godkänt av den som uttalat sig för att det skall kunna ligga till grund för någonting .. och ändringar och kompletteringar äger man rätt säga till om både före och efter godkännandet.. så vad skulle det spela för roll om det mailades menar du?


Mm men efter ANs lilla fadäs på nätet så är det nog föräldrakontroll på datorerna i det Bska hemmet.

Och med tanke på MBs relation till VB och att det finns risk för att MB "rättar" ANs förhör så det stämmer överens med MBs och då blir hennes värde som alibi noll.
Citera
2014-08-03, 00:12
  #84580
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oswin
jag TROR it d. att tro är att icke veta och där skiljs våra vägar. spelar it nån roll vicke djur de är men man missar it leden och blir tvungen knäcka ben om man e van stycka. då finns ju risk att nån hittar typ en höftkula.
Det kan vara en specialist som spelar "real amateur". Jag upprepar frågan: Vrför tror du d?

Eller kanske jag skulle formulera om frågan. Varför påstår du det?
Citat:
Ursprungligen postat av oswin
fel fel fel, hon är både dräpt och styckad "by a real amateur"
Och sluta larva dig med fjortis-SMS-snack!
__________________
Senast redigerad av Quarrel 2014-08-03 kl. 00:16.
Citera
2014-08-03, 00:15
  #84581
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
I polisförhör. Under ed tror han att det var så.
Ja, just det.
Citera
2014-08-03, 00:16
  #84582
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Ja, just det.
Japp. Han bekräftar noll.
Citera
2014-08-03, 00:23
  #84583
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Japp. Han bekräftar noll.
Nej, ser man till de första förhören så säger han att samtalet där VB ska ha velat prata och skrivit om någon som var "knäpp" hör till ett senare samtal. Det första samtalet minns han inte; det sista raderades. Och faktum kvarstår: Efter VB:s larmsamtal förflöt 33 minuter tills MB åter fick ett sms. - Inte alls likt VB.
Citera
2014-08-03, 00:28
  #84584
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Nej, ser man till de första förhören så säger han att samtalet där VB ska ha velat prata och skrivit om någon som var "knäpp" hör till ett senare samtal. Det första samtalet minns han inte; det sista raderades. Och faktum kvarstår: Efter VB:s larmsamtal förflöt 33 minuter tills MB åter fick ett sms. - Inte alls likt VB.

Hon kanske bajsade en liten stund och mobilen låg i vardagsrummet, enl. KJ var VB i badrummet två gånger under kvällen.

Dålig i magen och smittade KJ eftet diverse oralsex?
Citera
2014-08-03, 00:30
  #84585
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det kan vara en specialist som spelar "real amateur".
Ja, inte bara amatör; han har också snott KJ:s hemmagjorda knivar och verktyg - och tejp.
Citera
2014-08-03, 00:35
  #84586
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Ja, inte bara amatör; han har också snott KJ:s hemmagjorda knivar och verktyg - och tejp.
Belägg för att KJ skulle ha tillverkat en kniv med rundad spets?

Och läs gärna vad som har sagts om tejpen i tråden, så slipper vi upprepa det.
Citera
2014-08-03, 00:37
  #84587
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Hon kanske bajsade en liten stund och mobilen låg i vardagsrummet, enl. KJ var VB i badrummet två gånger under kvällen.
Då tog hon med sig sin mobil för att inte riskera att missa något sms eller samtal.
Citera
2014-08-03, 00:43
  #84588
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Då tog hon med sig sin mobil för att inte riskera att missa något sms eller samtal.

Och hon skulle aldrig lämna den med risk att KJ skulle vittja den, se innehållet och smsen med MB och mörda henne av svartsjuka. Så nej, it en chans att hon gubbade utan mobil.
__________________
Senast redigerad av oswin 2014-08-03 kl. 00:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in