Citat:
Ursprungligen postat av
Namibia1
[/b]
Hur illa hade det inte sett ut...Norrbottens största mordutredning... klart att dom behöver en fällande dom för att inte avslöja att dom hade tunnelseende.
Det är rätt svinaktigt av åklagarna att vrida på bevisen som dom gör. Uteblivna bevis är i sig även det bevis...bevis på att mordet inte skedde i lägenheten.
Men snälla, det är ju rätten som dömer. Inte åklagarna, trodde nog att den här tråden hade kommit längre men pajkastningen blir bara värre och värre.
Uteblivna bevis är inte bevis på att sak inte hänt. Det borde väl vara klar?