Citat:
Ursprungligen postat av
Zambora
Hur kan du konsekvent bortse från att hundarna markerade för kadaverin i bagageutrymmet i Kristoffer Johansson bil? Du gör exakt samma tankevurpor i den här tråden som du gjorde i fallet Linda Chen.
Försök nu att vara saklig och objektiv och ta till dig vad andra seriösa här delger dig. Är du lika svagbegåvad att ta till dig fakta som du är när det gäller att plädera för dina åsikter?
Stanna bara upp och läs vad seriösa deltagare försöker att tillföra tråden.
Hunden Uno markerade inte för blodet i bagageutrymmet därför det var inte likblod utan kom från när VB levde, som kan inte ha kommit dit på annat sätt än att det planterats dit.
Det påstås att hunden Uno markerade för liklukt och det är möjligt, det blev sannolikt planterat dit samtidigt med blodpåret. Här kan man inse det går inte ihop med blod från VB när hon levde och att det skulle ha funnits lik i bagageutrymmet.
Att göra de här planteringarna är mycket enkelt, om jag antar KJ:s bil var låst tar man med en mejsel uppe i dörren och gör en glipa och sticker in en styv ståltråd, typ uträtad klädhängare med en krok i ena ändan, som man drar upp dörrlåset med, sedan öppnar man bakluckan innifrån bilen.
En sådan här operation att gå in i bilen och öppna bakluckan går på max 10 sekunder.
Att få liklukt i bilen behövs endast med en trasa gnida liket och med samma trasa gnida mattan i bagageutrymmet.
Att påstå att blodspåret och liklukten är bevis för att KJ har transporterat lik i bilen är inte hållbart helt enkelt.
Sedan vet man inte var brottsplatsen fanns, de här kroppsdelarna som hittades måste ha transporterats från någon brottsplats till förvaringsstället och sedan placerats ut i Gula huset och där i närheten. Man vet ingenting hur det har gått till, jag anser att det är helt omöjligt att en ensam person utfört det.
Att påstå att det är ingen som går in i annans bil och planterar blod och liklukt när bilen kan ha varit låst och det finns inga brytmärken på bilen, anser jag är så naivt tänkande att det behövs inga kommentarer.