Citat:
Ursprungligen postat av
MBoudine
Jag tror KJ är psykopat/uppvisar psykopatiska drag, men det förekommer "grader" av psykopati och personlighetsstörningen finslipas och mognar med tiden. KJ berättar inte hur grandios han är - men han låter förstå, strupgreppet på personal på psyket i Öjebyn menar jag var ett exempel på detta.
Han informerade en ur personalen verbalt att denne var sårbar i ett visst läge och det får väl snarast ses som ett uttryck för hans överdrivna intresse för allt combat-relaterat
Inget stryptag alltså. Inte ens ett provstryptag.
Börjar det sjunka in nu att du har långt sämre koll på KJ och ärendet i stort, än vad du hela tiden låter påskina. Kanske dags att ta några kliv tillbaka och ägna dig åt något annat ett tag.