Citat:
Ursprungligen postat av
Clavell
Ni är verkligen otroliga. Så fort det är något ni inte förstår eller något ni fått för er då är det genast korruption eller åtminstone inkompetens från myndigheterna som ligger bakom.
Nu ska jag vara rakt på sak, mitt tålamod med dig är slut och jag höjer ribban på mitt språkbruk gentemot dig. Va fan ylar du om din imbecilla knäppskalle? Vem fan har sagt något om korruption eller inkompetens?
Du är svaret skyldig, och det är jag hundra procent övertygad om att fler än jag anser. Vad gör handen på bilden? Svara nu innan du harplar ur dig fler kommentarer med samma betydelselösa innehåll.
Har du någonsin sett en mänsklig hand fotograferad rakt på ett bevis i en brottsutredning och som inte har en relevant förklaring? Jag har aldrig sett det och så länge jag inte får en rimlig förklaring förbehåller jag mig rätten att misstänka att beviset medvetet manipulerats eller att någon försöker dölja något som talar till den åtalades fördel.
Jag säger såhär, det spelar ingen roll om någon har adekvata skäl att kritisera eller misstänka, de är koko i alla fall, känns argumentet igen?
Du är ta mig fan ett fall för psykiatrin, det är min övertygelse. Motvalls kärring har säkert ett latinskt namn, det tror jag faktiskt, men hittar inte det nu.