Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Att Massi blev rejält rövknullad är det enda glädjande i den här domen, fan så fint att hennes argument och tjafs inte fick gehör.
Ja, jag håller med dig jag. Det är inte annat än att man kan glädjas åt Massis totala
misslyckande, jag har aldrig sett värre pladder i en mordrättegång tidigare i hela mitt liv.
Att inte åklagarna satte munkavel på henne har jag ännu inte fattat för Massi hade absolut
inget av värde att komma med varken i tingsrätten eller i hovrätten och frågan är om hon
inte stjälpte mer än hon hjälpte för den stackars familjen hon representerade.
Jag blir förbannad när jag tänker på hur Massi regisserade en bedrövad mamma att agera i tingsrätten, herregud vilket tragiskt skådespeleri, nästan lika hemskt som jippot Strömbäck med anhängare ordnade på troget i boden för henne, inte undra på att VB:s mamma lämnade Sverige.