2013-05-21, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Om KJ är försvunnen är nog bilen det också och efterlysning kanske kommer ut?
På bilderna KJ har så har han både utrustning och vapen i massor och bör ses som riktigt farlig om han är på rymmen...

Soft-airguns äger killen bara väl? Det har väl polisen också kollat upp hoppas jag?? Börjar bli trött på snutarna uppe i Norrland.
Citera
2013-05-21, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troubleice
"Läskigt att misstänkta killen till styckmordet är spårlöst försvunnen, dom har funnit armar och händer i en gammal stuga!! Dör vad läskigt"

"@**** skriv inget sådant. Han är på fri fot och så sjuk så man vet aldrig vad han gör !"

"De läskiga är att han typ snitta upp grodor och katter när han var lite och peta ut ögonen på dom o skratta på skolgården... Och elda upp de"

Just det sista om att ha plågat djur har man funnit har med psykopati att göra och inte Asperger som så många tror. Ungdomar och barn som plågar jur har en högre grad grova våldsbrott bakom sig än andra. Det är inte AS som gör en person farlig utan antisocial personlighetsstörning ( kan även vara tillsammans med AS),
Citera
Medlem
troubleices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lateu
Hm, snitta upp katter vettetusan om han gjorde, men skum är han.. Han jagade några av mina vänner med kniv när de var yngre. När han fyllde år en gång under högstadiet kom han till skolan iklädd kamouflagekläder och gasmask. För att väcka uppmärksamhet alltså.

Ja, han låter då inte som en sund grabb iallafall..

Någon skrev väl tidigare i tråden om att han ska ha dödat sin egen hund också?

Det börjar med djurplågeri och slutar med....
Citera
Bannlyst
Från Twitter:
"De läskiga är att han typ snitta upp grodor och katter när han var lite och peta ut ögonen på dom o skratta på skolgården... Och elda upp de"
Citera
Medlem
Flash-Gordons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4iN
Kurirens utsände kanske hade sinnesnärvaro att fotografera händelsen? Möjligheten finns ju då att det kan finnas dokumenterat på bild. Nu spekulerar jag bara fritt.

Precis, en press-fotograf som är utkommenderad gällande ett kriminal-fall på sin fritid borde väl ha sinnesnärvaro nog att plåta en stressad bilförare som beter sig konstigt i närheten av ett av polisen avspärrat område.

Polisen kanske har bilderna.
Citera
2013-05-21, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lateu
Hm, snitta upp katter vettetusan om han gjorde, men skum är han.. Han jagade några av mina vänner med kniv när de var yngre. När han fyllde år en gång under högstadiet kom han till skolan iklädd kamouflagekläder och gasmask. För att väcka uppmärksamhet alltså.

Bara detta säger ju allt. Det är ju han . Sätter min stortå nu på KJ som bestialisk gärningsman.
Citera
2013-05-21, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Soft-airguns äger killen bara väl? Det har väl polisen också kollat upp hoppas jag?? Börjar bli trött på snutarna uppe i Norrland.
My bad...trodde han hade riktiga vapen...tyckte jag såg det på hans sida....men tog säkert fel
Citera
2013-05-21, 23:42
Medlem
-DaRude-s avatar
Fanns det bild på KJ? Jag har sett en bild på en man med vet inte om det var KJ eller någon annan.
Citera
2013-05-21, 23:43
Medlem
Aftonbladet har nu gått ut med uppgiften om den mörkblåa pickupen
Citera
2013-05-21, 23:43
Medlem
Flash-Gordons avatar
Vad har KJ mer för bokstäver i sitt namn?
Citera
2013-05-21, 23:44
Medlem
Claysons avatar
Ingen som är källkritisk till denna J*nathan W*sten?
Hur kommer det sig att han sitter på så mycket fakta om allt?
Citera
2013-05-21, 23:45
Medlem
Flash-Gordons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clayson
Ingen som är källkritisk till denna J*nathan W*sten?
Hur kommer det sig att han sitter på så mycket fakta om allt?

Var han en av de fyra som hittade påsen med kallingarna i fortet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in