Men det finns en mysko sak till,
Det bor en kille i Bodsvedjan som på söndag
morgon förra helgen kring 5-6 på morgonen
ska ha uppsökt vård/ambulans pga av ett stort
jack som gick över hela sidan av huvudet,
Han påstår sig ska ha varit ensammen hemma på
lördagkväll/natt och att han ska ha ramlat mot ett
dörrhandtag hemma ( han säger sig ska ha varit nykter oxå).
Men han sökte inte upp vård förens tidig
söndags morgon, då han larmade ambulans,
Han fick sy ett ex antal stygn i huvudet.
Varför sökte han inte upp vård/ambulansen då olyckan ska
ha inträffat??!
Har det kanske skett nått den kvällen/ natten att han
kanske inte kunnat söka vård??!
Vad gjorde han månne?? Kan ha något med försvinnandet
att göra eller är det bara ett samanträffande?!
Detta inlägg är högintressant om det stämmer. Det kommer polisen givetvis att kolla upp.
Har personen skadat sig mot fönstret på det övergivna huset så lär han ha lämnat gott om spår efter sig på platsen.
Jag, personligen, hade ju inte uppsökt läkare för att sy ett par stygn för en sårskada om jag visste att jag fått skadan när jag dumpade likdelar. Då hade jag sytt själv.
Alternativt att jag flyttat likdelarna till en helt annan plats som jag själv inte kontaminerat och därefter uppsökt läkare.
Så det verkar lite dumt, men man behöver ju inte vara smart för att vara styckmördare.
Dessa uppgifter har jag inte sett. Däremot har folk sprungit omkring i området och så även hundar, men det är ingen garanti för att någon skulle se eller känna lukten av några likdelar inne i huset.
Nej, precis som du skrev tidigare så är det vanliga sällskapshundar. Frågan är om ens en jakthund skulle ha reagerat på doften av död människa. Som sagt så vet jag inte var uppgifterna kommer ifrån. Tänkte på det fina vädret och att människor bör ha rört sig i området om uppgiften stämmer.
Som tidigare sagt så verkar inte polisen misstänka att mordet skedde i huset, utan att delarna dumpats där.
Hur pass igenombommad har dörren varit till huset. Är det bekräftat att gm tagit sig in via fönster + ramp eller är det spekulationer?
KJ ska tydligen ha alibi för den kvällen, då han direkt efter det gick till sin brorsa (min kompis) och hans kompis för att spela tv-spel. Sen vet jag inte om det är vattentätt direkt, men har väääldigt svårt att se KJ som en styckmördare.
Han skulle ju i teorin kunna ha strypt henne, gått och spelat tv-spel och sen spenderat hela natten med att göra av med kroppen.
I teorin.
Vi var i skogen i närheten i helgen och geocachade..
Nämligen cachen på "legoland" Så det är väl bara 100-200m? .. kom en kille/gubbe med en hund gående från hållet där huset där dom gjort fynden var.. fast det säger ju inte så mycket då det är en 4-vägs korsning där så han kan ju ha kommit från var som helst..
Minns bara att han stirrade på oss men samtidigt gör dom flesta det när man är och geocachar :P
Försöker minnas hur personen såg ut men det går trögt.. glasögon/solglasögon minns jag iaf.
Då är det en random person med bra kännedom om området och psykotiska drag.
Jag vet inte varför man skulle döda en random person för att sedan dra iväg en kropp/kroppsdelar ut till en stuga och lämna dem där.
Enkelt. En random psykopat, absolut, precis som många andra seriemördare och kända brottslingar.
Kännedom? Hur svårt är det med lite kännedom om du besökt Boden förut? Är du från Stockholm, Gbg eller Linköping så har du kanske besökt platsen ändå, trots allt.
Nej, precis som du skrev tidigare så är det vanliga sällskapshundar. Frågan är om ens en jakthund skulle ha reagerat på doften av död människa. Som sagt så vet jag inte var uppgifterna kommer ifrån. Tänkte på det fina vädret och att människor bör ha rört sig i området om uppgiften stämmer.
Som tidigare sagt så verkar inte polisen misstänka att mordet skedde i huset, utan att delarna dumpats där.
Hur pass igenombommad har dörren varit till huset. Är det bekräftat att gm tagit sig in via fönster + ramp eller är det spekulationer?
Det är uppgifter från polisen, MPS såg att ett fönster var uppbrutet, de öppnade och klättrade in och sprang direkt på likdelarna, enligt förundersökningsledaren.
KJ ska tydligen ha alibi för den kvällen, då han direkt efter det gick till sin brorsa (min kompis) och hans kompis för att spela tv-spel. Sen vet jag inte om det är vattentätt direkt, men har väääldigt svårt att se KJ som en styckmördare.
Vet du om det är gångavstånd eller körde KJ till sin bror?
Enkelt. En random psykopat, absolut, precis som många andra seriemördare och kända brottslingar.
Kännedom? Hur svårt är det med lite kännedom om du besökt Boden förut? Är du från Stockholm, Gbg eller Linköping så har du kanske besökt platsen ändå, trots allt.
Klart de inte känner varandra.
De flesta kvinnor dödas av någon de har en nära relation till. Att det skulle handla om en seriemördare vet jag inte var du får ifrån?
Nej lilla du... alla kommentarer som skrivits har varit att det är otroligt smaklöst av henne att skriva så som hon gjort, inte att hon är GM.
Vad gäller KJ så skrev ngn bara att han var ytterst seriös när han talade om softair gun...vilket upplevdes som lite skruvat. Läs igen.
Hmm.. Har ingen betydelse, klart det är smaklöst. Men ta gärna en titt på andra Facebook-konton så kan du där läsa att det kryllar av människor som är hjärtlösa och gottar sig i det mesta. Detta betyder inget samband.. Stora du.
Någon som har möjlighet att besöka Flottiljvägen 4C och ta lite bilder?
Är det folk i rörelse nu?
Vad finns det för bilar på parkeringen?
Kan KJ ha en lånad bil?