Citat:
Ursprungligen postat av
Clavell
Det är sådana här kommentarer som gör att man undrar vad du håller på med. Jag ser bara tre alternativ:
1. Du har inte läst FUP och inte heller speciellt mycket av den här tråden.
2. Du har läst FUP och den här tråden men du har väldigt dåligt minne.
3. Du vet vad som står i FUP men vill medvetet misstänkliggöra MB.
I förhöret med MB framgår klart och tydligt att MB åkte till mötet. En annan styrelsemedlem var också där och har bekräftat detta. MB FUP s995 bekräftas av F**drik L**dman FUP s1102. Men de var inte tillräckligt många för att styrelsen skulle vara beslutsmässig. Mötet blev därför inställt. Detta har också framgått flera gånger i den här tråden.
Du får gärna berätta vilket av alternativen ovan som stämmer. Eller har jag kanske missat något.
Jag håller med dig, men en sak rörande mötet är att AN i ett annat förhör säger att mötena brukar vara vid 20 på söndagarna, om jag inte missminner mig. Rätt häftigt att mötet den här söndagen var klockan 9 och dessutom blev inställt. Har man hört övriga mötesdeltagare, de som fick förhinder, var det verkligen möte klockan 9, och varför ringde inte någon av dem återbud, var de ens kallade?
FL, är det den andra karatetränaren som har förekommit i sängaktivitetssammanhang?