Vet vi om KJ åt ångestdämpande mediciner? Sådant ges ibland mot tvångstankar. Kanske fick han några piller av ME när de träffades på airsoft eller på stan, han hade nämligen sådant hemma enligt egen uppgift.
Alltså, ME, den mannen är ett mysterium. Han tyckte att det var lugnt, har sett döda personer förr, de har somnat in fridfullt,
likställer det med styckade kroppsdelar. Men det är kanske därför att han har varit med och sett hur slakt går till, vem vet.
Petar på benen med sin kniv som han sedan
sanerade grundligt. Varför gjorde han det, petade ju bara lite med knivspetsen.
Flera andra känner på dörren och låset till huset, men inte ME som "älgar iväg" till baksidan och fönstret, dörren brukar ju vara låst säger han.
Först in, sist ut, brukade avvika från gruppen. Var det på känsliga platser som han gjorde så, skulle vilja veta mer om på vilka platser han avvek från gruppen.
Kan inte låta bli att tänka på airsoft och ghillies, ME spelade också airsoft, var han en sniper, det skulle jag vilja veta, finns det bilder eller annan information att hitta om det?
Har för mig att han röker Level, Pall Mall och Marlboro, hittade det på hans Facebook för länge sedan, hittar det dock inte nu, och i KJ bil fanns ett tomt paket Level, var det på passagerarsidan, jag minns inte. Vilka märken var det på fimparna som hittades kring fp 1?
Börjar med det här så länge, kommer mer.