Citat:
Ursprungligen postat av
CattasBubbla
Fup Sid 166
Nils har bott där ensam i tre år säger han. Kan det vara så att hon hyr ut lägenheten i andra hand till Nils och själv bor inneboende hos någon annan (kille/kompis) längre bort? Kanske hon jobbar nu och då vid riksgränsen och inte vill betala full hyra för en egen lya då?
Riktigt så var det inte.
fup sid 902
Det tycks snarare som att VB menar att han hade två kvinnor som älskade honom men han lurade båda två och om man gör så då blir man ensam till slut. VBs svenska i skrift är inte så bra, man kan lätt tolka " tur att ni har företag tillsammans annars hade hon gjort slut med mig" som att AN sagt åt henne att vore det inte för att de hade företaget tillsammans så skulle AN ha dumpat honom. Men de har ju inte företaget tillsammans så det är något VB gissar sig till.
Mitt fetande.
Nej det tror jag inte.
Vaför?
Därför att MB i förhör den 15 maj, 2013 , FUP 1004, säger att han var
hos Engl* på Flottjevägen
" sommaren 2012" !
Så hur skulle NC då kunnat bo 3 år ensam i lägenheten ???
Det tyder på att NC ljuger!
Och i förhör FUP 1004 påstår MB att Engl* tränar karate och att MB har kjört hem henne till Flottjevägen ifrån träning och att han även varit där med AN och lämnat fiskrens till Engl*s katter (sommaren 2012)
MEN... i senare förhör FUP 1005 ändrar MB plötsligt sin uppgift ang Engl* och säger nu att hon är en bekant.