2013-05-21, 02:36
Medlem
Waies avatar
Citat från en MP facebook inlägg postat för en timme sedan.

"Denna kväll kommer att vara inpräntat i huvudet på mig för all framtid. FY SATAN VILKA... Finner inget passande ord för det. Sova kan man glömma denna natt."
Citera
2013-05-21, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waie

"Denna kväll kommer att vara inpräntat i huvudet på mig för all framtid. FY SATAN VILKA... Finner inget passande ord för det. Sova kan man glömma denna natt."

Kanske varit värre än tom alla galna teorier här
Hade hoppats det skulle sluta väl
SORGLIGT
Citera
2013-05-21, 02:40
Medlem
Cinnabars avatar
Går ett par farliga typer lösa i Boden, har polisen ingen koll...? Den här tjejen som uppgav att hon blivit våldtagen i Boden för några månader sedan, finns samband? Det här med två män och stuga var kanske en sannsyn...
Senast redigerad av Cinnabar 2013-05-21 kl. 02:43.
Citera
2013-05-21, 02:50
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-sson
Nä, det är förmodligen en kropp som hittats

Ja det är nog ganska troligt. Och igen MPS gör det möjligt.
Man underrättar inte anhöriga om man inte hittat en kropp.

Då snackar vi mord nu. Så vem är gärningsman.

Har de personer som var med och gjort fyndet fått någon krishjälp?

-Ja, de har fått stöd redan under kvällen.

http://www.nsd.se/nyheter/boden/artikel.aspx?ArticleId=7667231

Citat:

Ja det säger en hel del.
Citera
2013-05-21, 02:52
Medlem
Lums avatar
Citat:

Visst känns det skönt att fallet kommer att lyckas få ett avslut, började se ut som ett fall som kanske skulle bli att man aldrig hittar henne. Men när man läser ovan...
Citera
2013-05-21, 03:02
Medlem
reffis avatar
Ja detta ser då inge bra ut. Man får hoppas att det är kläder o diverse saker och att hon själv sitter framför en varm brasa nån annanstans.

Får för mig att det är väldigt mycket aktivitet, lite väl mycket. Läste nånstans i tråden om någon som vilt spekulerade i nån annan thailändsk tjej var borta från Boden som var vän med VB. Men hittar inte inlägget just nu. Tänkte så det inte är flera de hittat där.
Citera
2013-05-21, 03:07
Medlem
morbrostewarts avatar
Citat:

Vad kan detta betyda; (OM det ens har samband med den förvunna).. "FY SATAN VILKA..." vilka vad? vidriga gärningsmän som hanterat ev. kropp på särskilt hänsynslöst sätt eller???
Citera
2013-05-21, 03:09
Medlem
Det är svårt att avgöra i nuläget! Men konkret: MPS har gjort "vissa fynd på denna plats". "Anhöriga har underättats om att fynd gjorts" samt att "personerna som gjort fyndet har fått krishjälp". Ser ni vart detta leder? Sedan denna otäcka kommentar på en sökkdeltagarens Facebook-sida.
Citera
2013-05-21, 03:15
Medlem
Citat:

Vem skrev det?
Citera
2013-05-21, 03:17
Medlem
Jag tror faktiskt en kropp är funnen. Kanske bränd? Med tanke på kommentaren, krishjälpen och att polisen varken vill bekräfta lr dementera fynden. Annars hade polisen antagligen bekräftat att det inte var en kropp. Känns kusligt. Och experter på mord är inblandade. Bådar inte gott.
Citera
2013-05-21, 03:18
Medlem
morbrostewarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTitsForYouMr
Det är svårt att avgöra i nuläget! Men konkret: MPS har gjort "vissa fynd på denna plats". "Anhöriga har underättats om att fynd gjorts" samt att "personerna som gjort fyndet har fått krishjälp". Ser ni vart detta leder? Sedan denna otäcka kommentar på en sökkdeltagarens Facebook-sida.
känns onekligen som att detta pekar i en väldigt tråkig riktning, men hoppas vi har fel..
Citera
2013-05-21, 03:19
Medlem
pacemans avatar
Citat:

Vad ar det for fel pa folk? Vilka glappkaftar det finns. Hur svart ar det att halla tyst och lata polisen presentera det de vet i den takt de vill?

Nej, istallet gar det kacka MPS-folket ratt ut pa facebook och publicerar suggestiva meddelanden sa att ryktesspridningen kommer som ett brev pa posten. Visst, de har gjort bra insatser flera ganger nar de hittar det som polisen missat, men de far helt klart jobba lite pa att tajta upp sin antipladder-policy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in