2013-10-18, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToZon
Ett utnyttjande av en elev (karate) är väl nära sanningen, tror f-n att polisen har grundligt klätt av detta förhållande. Däri finns ju också en motivbild som kanske är starkare än den idag okända motivbild som KJ har eller inte har.

Edit:
Citat från sidan 973 i FUP.
"C säger att hon tror att Micke utnyttjat dottern för att ha sex med en yngre flicka och det tror
även hennes man. C säger att Micke"
C är VB's mamma.
Jag håller med att han utnyttjat VB. Jag blev nyfiken hur gubben ser ut när en 30 år yngre vacker tjej blir intresserad av honom men det verkar ingen i tråden har en bild på honom.
Citera
2013-10-18, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
SMSen antyder att "grabben" (hunden???) dog efter att ha tuggat på en kabel. Han dumpades i Östersjön.

Men det tror inte jag på, för grannarna såg bloddroppar när han bar ut hunden, tror att KJ dödade den.

Längre fram (s 774) visar de bilder som hittats i en bärbar dator där bland annat en drös med bilder angående hundars anatomi dyker upp, kan bara anta att det är ledtråd till vad som hänt hunden.. :/
Citera
2013-10-18, 16:18
Medlem
Sid888 telefonlista i fup är ju intressant samma kväll 4maj hon har haft mycke kontakt med MB där
Citera
2013-10-18, 16:18
Medlem
MossTrumss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Jag håller med att han utnyttjat VB. Jag blev nyfiken hur gubben ser ut när en 30 år yngre vacker tjej blir intresserad av honom men det verkar ingen i tråden har en bild på honom.

Googla "Micke Berg Boden" och välj att "visa bilder" och du får en handfull sådana.

edit: t ex den här http://www.bodenbushido.se/?page_id=8
Citera
2013-10-18, 16:20
Medlem
18:40 Bangsuan skickar SMS till Berg det sista
Citera
2013-10-18, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Helt rätt.

Sen mannen med hunden ska ju ha varit i ödehuset så sent som 18-19 maj och då ska det inte ha funnits några likdelar där.
Har de skrivit varför mannen med hunden var i huset?
Citera
2013-10-18, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadmemories
Längre fram (s 774) visar de bilder som hittats i en bärbar dator där bland annat en drös med bilder angående hundars anatomi dyker upp, kan bara anta att det är ledtråd till vad som hänt hunden.. :/

Fy fan!!! Sjuk jävel. Hoppas han blir inspärrad för alltid

Borde inte en eventuell styckning av hund vara till åklagarens fördel?
Senast redigerad av Macca2013 2013-10-18 kl. 16:27.
Citera
2013-10-18, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Om detta är VBs mobil som hittades i bagaget på KJs bil så är det ju ännu ett klantigt misstag av gm,då hade hon den antagligen på sig när hon hamnade i skuffen och den trillat ut eller så har han kastat in den och sen inte kommit ihåg den..

Konstigt dock att den verkar ha legat UNDER den grå mattan i skuffen där reservhjulet är..

2013-2500-BG1041-1
Mobiltelefon ( 1 st)
Platsbeskrivning
I bagaget pb HBJ336 vid reservdäcket.
Status
Utlämnad
Anspråkstagare
1 st.
Fabrikat : Samsung
Anteckningar: Silver/grå till färgen.

Det visar ånyo vilken totalt sjuk ostrukturerad förvirrad- och livsfarlig person detta
tycks vara. Han har inga som helst problem med tanken på att bli avslöjad som en styckmördare. Han serverar ju bevisen på fat åt utredarna. Bilen - ben i ödehuset - tejprullar - mobiltelefon... Och finner tillfredsställelse av det också. Men först kryddar han det med lite katt och råtta spel.
Allt annat än rättspsykiatrin för denne figur förefaller helt uteslutet. För allmänhetens skull helst på livstid. En sådan här ruggig läggning som vuxit fram går inte att bota.
Citera
2013-10-18, 16:29
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Fy fan!!! Sjuk jävel. Hoppas han blir inspärrad för alltid

Borde inte en eventuell styckning av hund vara till åklagarens fördel?

En liten länk kanske i den indiciekedja de försöker bygga åtalet på. Särskilt mycket till eller från kan jag inte tänka mig att den gör.
Citera
2013-10-18, 16:30
Medlem
MossTrumss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Om detta är VBs mobil som hittades i bagaget på KJs bil så är det ju ännu ett klantigt misstag av gm,då hade hon den antagligen på sig när hon hamnade i skuffen och den trillat ut eller så har han kastat in den och sen inte kommit ihåg den..

Konstigt dock att den verkar ha legat UNDER den grå mattan i skuffen där reservhjulet är..

2013-2500-BG1041-1
Mobiltelefon ( 1 st)
Platsbeskrivning
I bagaget pb HBJ336 vid reservdäcket.
Status
Utlämnad
Anspråkstagare
1 st.
Fabrikat : Samsung
Anteckningar: Silver/grå till färgen.

Var VB fortfarande vid liv i skuffen och kunde gömma undan mobilen i hopp om att polisen skulle finna den där?
Citera
2013-10-18, 16:37
Medlem
Har inte läst allt ännu men angående smör/flytande margarin så använder man sånt för att få bort kåda.

Vad KJ använt det till vet jag inte (än iaf) men eftersom han var mycket i skogen kan det mycket väl handla om försök att få bort kåda..
Citera
2013-10-18, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nigeralia
Mari* Louis* (e,e) från MPS är minsann en duktig detektiv. Hennes inseende över MPS-sökarna var ju glasklara.

Första förhöret med henne är ju intressant. Dels så "tror" hon uppenbarligen på medium dels verkar hon haft stenkoll på diverse byskvaller, eller läst den här tråden.

Hon kände ju till diverse "rasister" i KJ:s bekantskapskrets samt VB:s (då förmodade) förhållande med MB
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in