Citat:
Ursprungligen postat av
danneblyfot
2. svar på fråga 1.dom hann inte få in mer än benen innan dom blev störda!
2. en är inomhus, och hur många som är utanför, vet inte jag! vet du??
3.fönsterluckan var lutad från fönstret och ner till marken när MP upptäckte benen
alltså fönstret var öppet!
4. jag har ingen aning om vad polisens tekniker har fått fram! detta är bara mina
teorier!!
Ja, men för att få in benen räcker det nog gott och väl med en person, de kan lätt fraktas i en sopsäck, väska. Jag vet ingenting annat än att en person sitter anhållen misstänkt för mord. Skulle det vara fler GM skulle det vara en ökad risk att fler spår hade lämnats.
Vet att fönsterluckan är lutad mot marken, men har den rörts nyligt, lyfts från marken borde det lämnat spår i marken, fönsterluckan har bevisligen varit öppen en längre tid innan fyndet och med uppgifter om att det skall ha varit tomt i ödehuset ett par dagar innan så borde polisens tekniker snabbt kunna konstatera ifall att luckan varit rörd ifrån marken, de senaste dagarna, genom färska spår i jord, mossa, gräs, eller vad som kan tänkas varit upprivet.
Sen att de enligt senaste artikeln i en av dagstidningarna försöker framställa sms kommunikationen mellan KJ och VB de senaste dagarna, och kanske därifrån få fram ett motiv, tycker jag talar starkt emot en medhjälpare.