Citat:
Ursprungligen postat av
FistOfFury
Polisen har bekräftat att de haft en tidigare relation- jag har även fått PM om detta och flera har nämnt det i tråden. Vilka är dessa människor som du talar om och vad pekar på att de varit inblandade i mordet?
Lägenheten är sista bekräftade stället som VB sågs på. Två separata grannar hörde skrik från KJs lägenhet som beskrevs som skräckfilmsliknande. Vid ungefär samma tidpunkt stängs VBs mobil av och KJ påstår att hon lämnat lägenheten. Kroppen hittas styckad på en plats som KJ är välbekant med och blod hittas senare i hans skuff samt på ett annat ställe som ännu är okänt för allmänheten. Varför? Ja, troligtvis för att KJ har förflyttat hennes kroppsdelar från lägenheten till fyndplatserna. Så tänker jag.
Vem har bekräftat för polisen att KJ och VB hade en relation ? "Flera har nämnt det i tråden" är obekräftade rykten om inte VB på något ställe i sin fejja har nämnt och bekräftat detta, det brukar tjejer göra om det inte bara handlar om en KK-relation. Och en KK-relation är inte detsamma som att KJ varit hennes ex.
Jag har bara nämnt att polisen borde identifiera och spåra upp KJ:s nätkontakter, borde vara standard i fall när mtGM är tjugotvå år och inte sextio. Men vilka eller hur många dessa är undandrar sig min kännedom. Men det tar polisen garanterat reda på.