2013-06-18, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotnan
Jag känner dem bättre än majoriteten på flashback men det säger ju inte mycket. Jag kände båda två på ett "hej hur går det i skolan"-sätt. Hälsade på stan och skrev någon kommentar på facebook men inte mer än så. Men jag måste säga att jag har svårt att se att KJ skulle skaffa sig fiender.

Okej, av allt man hört och läst säger ju alla att KJ är en schysst kille, något tystlåten m.m
Citera
2013-06-18, 18:43
Medlem
jotnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Du kanske har sett påståendet om att hela familjen J, utom D*niel, är underlig.
Stämmer det eller är det skitprat?
Vad menas med underlig?
Citera
2013-06-18, 18:44
Medlem
jotnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idagidag
Okej, av allt man hört och läst säger ju alla att KJ är en schysst kille, något tystlåten m.m
En glasklar beskrivning på honom.
Citera
2013-06-18, 18:46
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolinda
Hur vet du att hunden var undernärd, ska det skapas ett till rykte om
denna stackars hund.

Föredrar du den påhittade historien om att den dött av el istället.
Så gör det ifall det känns bättre för dig
Citera
2013-06-18, 18:51
Medlem
jotnans avatar
Jag svarar inte på allt. För det första är det så mycket. Sen så är det frågor som jag inte har svaret på, och jag vill enbart svara på det jag med all säkerhet vet så att det inte blir några spekulationer.
Det jag gör nu hoppas jag är till allas bästa. Men ni måste förstå att det jag gör är enormt riskfyllt, ifall jag kommer med information som bidrar till spekulationer som i sin tur övergår i rykten och bidrar till att anhöriga råkar illa ut. Om det jag säger förvrängs och tas ur sammanhanget är det mig som man blir ledsen på, för det är jag som bär ansvaret att det kommit ut.
Citera
2013-06-18, 18:52
Moderator
OYs avatar
Citat:
Jag svarar inte på orelevanta frågor som har med någons jävla kläder att göra. Kniv vet jag inte.

Det är inte irrelevant. Sanningen kan berätta om KJ mentala tillstånd, och jag håller med dig, det är några jävla kläder att ha på sig på stan och i skolan. Men du kanske kan vara lite mer rakt på sak, vad har han för diagnoser oaktat klädstilen?
Citera
2013-06-18, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Föredrar du den påhittade historien om att den dött av el istället.
Så gör det ifall det känns bättre för dig

KJ har inte dödat sin hund och styckat den och slängt den i älven
och den har knappast varit undernärd.
Att den tuggat på en elkabel är ingenting konstigt för hundvalpar.

Att man vill dra till med saker och skapa rykten för att göra sig
märkvärdig är heller inge konstigt för dem som vill ha uppmärksamhet.
Citera
2013-06-18, 18:56
Medlem
Citat:
Jag svarar inte på allt. För det första är det så mycket. Sen så är det frågor som jag inte har svaret på, och jag vill enbart svara på det jag med all säkerhet vet så att det inte blir några spekulationer.
Det jag gör nu hoppas jag är till allas bästa. Men ni måste förstå att det jag gör är enormt riskfyllt, ifall jag kommer med information som bidrar till spekulationer som i sin tur övergår i rykten och bidrar till att anhöriga råkar illa ut. Om det jag säger förvrängs och tas ur sammanhanget är det mig som man blir ledsen på, för det är jag som bär ansvaret att det kommit ut.

Förstår det, tänk på dina formuleringar innan du postar. Så det inte drar igång några frågetecken här på FB.

Hur som helst så kan jag delge information som jag vet om rättpsyk i öjebyn. Att chefsöverläkaren är riktigt human och en av de bästa läkarna inom psykiatrin som ja träffat (jobbat inom psyk) så din vän är i goda händer.
Citera
2013-06-18, 18:57
Medlem
jotnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idagidag
Förstår det, tänk på dina formuleringar innan du postar. Så det inte drar igång några frågetecken här på FB.

Hur som helst så kan jag delge information som jag vet om rättpsyk i öjebyn. Att chefsöverläkaren är riktigt human och en av de bästa läkarna inom psykiatrin som ja träffat (jobbat inom psyk) så din vän är i goda händer.
Jo, ska göra det, men det går i rasande tempo!
Bra att höra
Citera
Medlem
Vill dock fråga jotnan

- var hunden en valp el vuxen och var det en schäfer ? (Generella frågor)
Citera
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Jag svarar inte på orelevanta frågor som har med någons jävla kläder att göra. Kniv vet jag inte.

Du har ju beskrivit eller kanske rättare sagt bekräftat bilden av KJ som sjysst och lite tystlåten.

Jag är intresserad av om du kan ge en liten bild av VB, vi har hört från hennes klasskamrater att hon kunde vara ensam och tystlåten i skolan.

Kan du berätta lite om VB, var hon en social person eller var hon en undandragande person som du uppfattade som lite tystlåten också?
Citera
2013-06-18, 18:58
Medlem
Det ÄR inte relevat.
Hans diagnoser har du inte något med att göra. Har du någon diagnos själv då du inte kan släppa detta?

Citat:
Ursprungligen postat av OY
Det är inte irrelevant. Sanningen kan berätta om KJ mentala tillstånd, och jag håller med dig, det är några jävla kläder att ha på sig på stan och i skolan. Men du kanske kan vara lite mer rakt på sak, vad har han för diagnoser oaktat klädstilen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in