Citat:
Ursprungligen postat av
Ull-Strumpa
Jovisst, det är inte omöjligt.
Men ryktet om att KJ delade och dumpade hunden uppstod väl långt innan VB försvann.
Eller stämmer ryktet om hundens död och dumpning med pappans hjälp, medan styckningen las till i samband med att VB hittades?
..och här kommer jag osökt in på bristerna i det sociala samspelet (om KJ har AS). Upptäckte machoskrivandet av honom på någon airsoft-sida, där han forcerade om dildo mm. På hans fb-sida upptäckte jag inga sådana tendenser eller attityder.
Någon påstod sig här hört KJ:s blodiga berättelse om hunden och lämnat. Jag betvivlar hundens dramatiska hädangång till att KJ inte kan stoppa "skrytet" i sådana sammanhang, även om det blir alldeles tokigt och t o m med skrämmer åhörare. Han hävdar sig helt galet.. Det sistnämnda kan vara hans berättelse om händelseförloppet, men också vara lösa rykten som nått tråden och har det nått hit.. När kompisarna 11 maj diskuterade VB:s försvinnande satt han tyst. Han babblar när han inte ska och tvärtom.
Däremot tror jag att KJ är i sitt rätta element när han airsoftar, glasklara order, uppstyrt till minsta mm. Får en känsla av att han har kontroll över sig då, minimaliserar chansen att göra fel och han "blir som alla andra". Accepterad. Vanlig.