Citat:
Ursprungligen postat av
ToZon
Frågan är om man skall anse att hennes vansinniga inlägg och förmodat hat är en isolerad företeelse i fallet eller om det har någon koppling till mordet.
Hon gav uttryck på två sidor nästan samtidigt vilka finns i länksamlingen, men jag har för mig det finns en till (kackerlackan) som jag inte hittar men har för mig att den skrivits ca 12 timmar innan de två jag refererar till. Om man har 12 timmar på sig att fatta hur jävla idiotiskt man uttrycker sig så borde inte det komma två vansinniga inlägg (länksamlingen).
Kan det vara så att familjen koppling till VB genom ex. stalking, styvsonens koppling till KJ mm har något värde i sammanhanget. Har KJ blivit utnyttjad på något sätt och aldrig förstått vad han hamnat i och nu kommer han inte ur det.
Långsökt kanske men de har iaf kopplingar.
Finns många kärringar som AN därute, och gubbar med, ska tilläggas. Det är betydligt vanligare med näthat och skitsnack än styckmord. Den som styckmördar är djupt, djupt störd, sedan barnsben troligast. En psykopat. Den enda hittills som vi vet tog livet av djur som barn och ville testa hur det känns att döda, är KJ, dessutom är KJ den sista som sågs med VB. Polisen behöver bara hitta brottsplatsen verkar det som? Man bör lägga krutet på det. KJ är rätt person, övertygad om det. Inga medhjälpare.