Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Trovärdighet? Jag har inget att bevisa, dock tycker jag nog att jag deltagit seriöst i tråden. Kom ut ur din bubbla nu och försök förstå att vi alla är olika, vi har olika sätt att skaffa oss information och förståelse, men alla har inte lika lätt för att acceptera att så är fallet. Du kan ju fundera ett tag på vilket syfte jag hade med att dra upp de frågeställningar jag publicerat, allt är inte det som det ser ut att vara vid en första anblick.
Vill du måna om mamman i hennes svåra stund så tycker jag att du ska kontakta henne och inte försöka få mig att tycka som du, det vinner varken du eller mamman på.
Vem är du att bestämma vilka teorier som ska få utrymme här? Du vet troligen inte mer än någon annan, så hur kan du döma så hårt som du gör? Är det bara sannolika teorier som får diskuteras, och är det du som avgör vad som är kvalité?
I det här fallet kan även det minst sannolika ha hänt, det vet vi ingenting om. Refererar till en skribent här som jämförde med Knutbyfallet. Om hen skulle dra den händelsen som en teori, skulle vi ens kunnat fantisera om att det skulle kunna ske?
Jag håller med dig, teorin om KJ som ensam GM är sannolikast, jag tror på den, ev. med någon medhjälpare. Jag tror att åklagaren har bevis så att det räcker, dock är inte händelsekedjan fullständigt klarlagd, den behövs för att knyta ihop säcken. Och jag tror att om KJ är skyldig så kommer ett erkännande, han brakar snart sönder och samman.
Jag är totalt ointresserad av att få någon att tycka som jag, precis som du så använder jag mig av yttrandefriheten och talar om vad jag tycker och tänker kring olika spekulationer helt enkelt. Och nej jag vet absolut inte mer än det som står i media, skvallret som går bland folk håller jag för mig själv då jag inte ser nyttan att hänga ut kreti och pleti som suspekta i ett ärende av den här typen.
Jag kan inte ens säga att KJ är skyldig, dock att det tycks finnas en del som tyder att de hittat en hel del mot honom. Jag ser det inte heller som totalt osannolikt att det skulle kunna finnas någon mer som är inblandad på något sätt, kanske inte i själva mordet och styckningen, men skeenden efteråt