Citat:
Ursprungligen postat av
Flygfulafluga
Har nu läst och följt med, var dock tvungen att regga mig här då jag har fått lite uppgifter från en källa som varit inblandad till viss del i sökandet när dom fann delarna av kroppen.
*Benen som hittades i huset ska enligt min källa varit uppspikade på väggen
*Huvudet ska ha varit rakat från hår och även skalperat på vissa delar
*Magen var uppskuren och livmodern uttagen
Den/dom som gjort detta har alltså varit extrem kalla...och som det sagts många ggr, en frisk människa kan inte utföra en sådan handling. Hoppas verkligen polisen har tagit in rätt människa så den skyldige inte springer lös här i stan ännu.
Då måste jag tillstå att din källa måste stoppat snoken i gropen om man uttrycker sig så.
De som tagit om hand gällande FP2 är tekniker och särskild personal. Att någon i drevet som sa halt eller liknande kan se det du beskriver är ren lögn. Tror att militär och polispersonal vid upphittandet FP2 knappast har en aning om ens var livmodern sitter och än mindre att den skulle vara borttagen.
Om det skulle flyga omkring sådana här uppgifter om offrets status, då läcker utredningen som ett såll och det tror jag inte den gör. Vad gäller FP1 så har den hittats av MPS och där har det spridits ett och annat om benen. Jag skrev tidigare att ben "står" inte upp av sig själv efter döden inträtt trots likstelhet utan då måste de t.ex. spikats upp, en liknelse om omöjligheten att de står inte av sig själva, det är helt omöjligt.
Jag tycker det är tragiskt med dessa nyreggade inhopp i tråden med fullständigt vansinniga poster.
Fantasierna i Boden verkar vara oändliga och man börjar undra hur det mentala tillståndet är hos innevånarna.
Nu är det väl bara en tidsfråga innan någon påstår hon gått på en kvarglömd stridsvagnsmina ute i skogen.