Jag läste VBs facebook sida och såg att hon haft mycket kontakt med en man, via sms och facebook. Han verkar vara många år äldre än henne, precis som MB också är. (lustigt så har även mannen jag talar om nu initialerna MB). Det är inte så vanligt att tjejer i hennes ålder har kompisar med äldre män eller en flirt med en man som är så pass mycket äldre( klart det försikommer men inte ofta). Dom har flitigt kommenterat och gillat bådas bilder, inlägg osv. Han har fru och jag kan mycket väl tänka mig att en fru kan bli svartsjuk om hennes man gillar och skriver mycket på en annan kvinnas facebook, som dessutom är många år yngre. Såg att VB inte är vän med frun.
Det jag funderar på är att det mycket möjligt kan vara så att VB haft något med MB (tränaren). Frågan är vad och det måste väl vara någon som vet mer än vad denna tråd kommit fram till?! Anyway. MBs tjej/fru har ju som vi alla vet skrivit riktigt vidriga kommentarer ang VBs försvinnande och det lyser verkligen svartsjuk kvinna där och det också riktigt ordentligt..för så där skriver man bara inte oavsett hur svartsjuk man är, tycker jag.
Ang hundens död eller icke död så vore det väldigt intresant att få svar ang den..en styckad hund kan mycket väl droppa blod och får man fram att han gjort det mot hunden känns det som han mycket väl också kan ha gjort samma med VB.