Citat:
Ursprungligen postat av
Lalajlaj
Varför är dessa frågor viktiga, inget av detta förklarar om KJ är skyldig eller oskyldig.
Jag ska inte förklara honom skyldig eller oskyldig.Det ska rätten göra. Vad jag menar med mina frågor är att jag misstänker att familjen skyddar honom. Det har de säkerligen fått göra i åratal. Jag känner KJ lika lite som alla er andra här, men om man nu ska tro på vad som sägs om hans beteende så tippar jag på att familjen fått sopa upp efter honom åtskilliga gånger.
Därför vill jag veta om man har kollat hans alibi, att han var hos brorsan. Om brorsan säger det är väl inte mycket att komma med.
Likaså vad gäller hunden. Där baserar jag bara utifrån vad jag har hört här, om grannen som sett en man som burit ut en sopsäck som det droppade blod ifrån.Det gör det väl ändå inte om hunden fått en elchock. Men- det här med hunden är alltså bara en trådsanning?
För är hunden slaktad och
flådd som det stod här igår(från VB:s mammas Facebook) så måste polisen undersöka detta. Då kniper nämligen familjen käft om det.Och vad mer kan släkten knipa käft om?