2013-05-27, 00:09
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFold
Hur ställer du dig till att ditt "karatespår" med inte så liten sannolikhet redan är genomplöjt och avfört av polisen (se mitt tidigare inlägg)???

Har det ens funnits ett karatespår?
Citera
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Ja, alltså har de inte hittat några armar så kan de ju inte veta att händerna saknas, det är ren och skär logik.

...
Lite sent svar, men denna artikel tar upp att händerna eftersöktes:

http://www.kuriren.nu/nyheter/default.aspx?articleid=6848884
Citera
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Men snälla du, jag har ägnat tråden åt att tala om att KJ är en annorlunda filur, att spaningen då bedrivs annorlunda är väl ingen het potatis? Bara i linje med det du slagit ifrån dig tidigare. Gamla nyheter. Hur vore det om du började skriva inlägg med en annan approach, den där du är på samma nivå som övriga deltagare? "Lustigt nog". Nej, det är inte det minsta lustigt, det är bara din egen inbillning som spökar igen.

Vad fan yrar du om egentligen? Ibland tror jag att du går på nån slags psykofarmaka, det skulle förklara en del av de virriga tankehopp, oförmåga att minnas fakta och flummerier på olika sidospår som du konstant ägnar dig åt i tråden.
Citera
2013-05-27, 00:11
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det var Bodengrabb.

Den här Bodengrabb pekade ju ut el person. Den utpekade var ju TP och inte KJ. Det blev ju ett väldigt hallå om detta i trådens början.

I trådens början nämndes också att det där huset använts av några väldigt harmlösa ungdomar. Kom det fram något vad det var för verksamhet?

Edit: Här var den ja. Oskyldigt rabbgäng:
https://www.flashback.org/p43580922#p43580922
Senast redigerad av PeterNoster 2013-05-27 kl. 00:19.
Citera
2013-05-27, 00:11
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo

Efter de första dagarna har det inte funnits hos de personer i tråden som försöker analysera fakta och ha en seriös approach till det hela skulle jag vilja påstå. Hos andra som tror att det här är nån slags liveversion av CSI, Bones eller något annat ser det väl lite annorlunda ut...
Citera
2013-05-27, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Tack för din redogörelse. Att du vågade dig dit!
Tänker du att underbenen, de enda som jag förstår, har burits in i huset först och dedan har GM varit tvungen att lämna resten pga vikt och omöjlighet att få in i huset? Tänker du att syftet varit att gömma kroppen där alt bränna ned stället?

Aj helvete !
Har tappat länken till att kunna länka upp bilder !!?

Hjälp någon ? - vill lägga ut bilder
Citera
Medlem
Citat:
Hur ställer du dig till att ditt "karatespår" med inte så liten sannolikhet redan är genomplöjt och avfört av polisen (se mitt tidigare inlägg)???

jag anser fortf att MB och AN behöver utredas mer grundligt och ordentligt....
motivet är så starkt (om de är skyldiga...)

men visst försök gärna övertyga mig om du kan lägga fram bevismaterial?
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo

Jadå, det har funnits karatespåret, mannen med eld i håret spåret, mannen med skada i huvudet spåret samt bjärv, björn, kulturberikare, men något marsmänniskospår kan jag inte minnas.
Citera
Medlem
Konservativ-Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Men varför skriva vissa ord med versaler, varför lägga tyngd på JAG och INTE, det är ju lite märkligt, tyder på ett behov av att understryka av någon anledning?

Hon var arg, upprörd, sviken, bedragen, hatisk... Men att hon använder versaler gör henne inte till en mördare. Jag tror även att vissa så kallade "näthatare" använde versaler i våras utan att de realiserade sina hot.
Citera
2013-05-27, 00:14
Medlem
mandelbiskviers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Aj helvete !
Har tappat länken till att kunna länka upp bilder !!?

Hjälp någon ? - vill lägga ut bilder

http://www.ladda-upp.se/

snabba! sitter och väntar!
Citera
2013-05-27, 00:14
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Efter de första dagarna har det inte funnits hos de personer i tråden som försöker analysera fakta och ha en seriös approach till det hela skulle jag vilja påstå. Hos andra som tror att det här är nån slags liveversion av CSI, Bones eller något annat ser det väl lite annorlunda ut...
Ja, så är det nog att man spinner iväg på inget i princip. Deckarläsningarna tar slut där verkligheten tar vid som i detta styckmordet.
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Jadå, det har funnits karatespåret, mannen med eld i håret spåret, mannen med skada i huvudet spåret samt bjärv, björn, kulturberikare, men något marsmänniskospår kan jag inte minnas.

Funnits och finns menar du väl Spår som ingen verifierar mer än att älta det gång på gång så det blir en sanning. Men nu finns inte det spåret så det kanske är dags att ta till sig vad som finns annars finns ju forum som konspirationer att leka i.
Citera
2013-05-27, 00:15
Medlem
Om jag skulle spekulera i dödsorsak, skulle jag ta karaten och vikt i beaktande.
Mitt svar skulle då bli kraftigt övervåld mot huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in