2013-05-07, 13:43
Medlem
Som topic lyder? Alltså är hon möjligen bara väldigt obildad eller är jag onormal (100% säker på alternativ ett)

För visst fan har väl era ollon också en blå/lila/röd-nyans. Blodet rör sig ju liksom dit när man får stånd.

Eller hur är det?
Citera
2013-05-07, 13:46
Medlem
usb3s avatar
Haha, var tvungen att kolla efter... Skulle nog mer säga rosa än lila. Har du trång förhud kanske?
Citera
2013-05-07, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av usb3
Haha, var tvungen att kolla efter... Skulle nog mer säga rosa än lila. Har du trång förhud kanske?

haha sköninng.. mjaa får ju ned förhuden hela vägen iaf! Men det känns ju "tight" o ha den så.. men det kanske är normalt ^^
Citera
2013-05-07, 13:49
Moderator
evilhoneys avatar
Du är helt normal men ollon kan vara olika i färgen, från rosa till mörklila, har du inget obehag eller trång förhud så är det ingen fara. Hon är dock inte obildad utan har bara inte sett så många kukar. =)
Citera
2013-05-07, 13:57
Medlem
Hajafintens avatar
Som mod skriver så har nog inte sett allt för många kukar.

Många killar tror ju att bröst och fittor ska se ut på ett visst sätt efter att ha kollat på porr igenom uppväxten.
Bröst och fittor varierar i utseende precis som kukar.
Citera
2013-05-07, 14:00
Bannlyst
Nästa gång ni ska ha sex, påpeka hur lila den är och att den snart har gjort sitt!

Säg följande;

- Ollonet trillar av en gång i månaden och oftast vid sex! Men det är ingen fara, det växer ut en ny under natten.

Var även jätteseriös när du säger det, gör inga tabbar.

Det är en sån där blåst brud som tror på allt man säger, jag har träffat endel sådana.

Mvh
Citera
2013-05-07, 14:01
Medlem
Snoddlans avatar
De kan ha ganska olika färg, och vissa är mer lila än andra.
Citera
2013-05-07, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Du är helt normal men ollon kan vara olika i färgen, från rosa till mörklila, har du inget obehag eller trång förhud så är det ingen fara. Hon är dock inte obildad utan har bara inte sett så många kukar. =)

Okej! Tänkte väl, lite hypo som man är så måste man ju ha bekräftelse på allt

Citat:
Ursprungligen postat av Hajafinten
Som mod skriver så har nog inte sett allt för många kukar.
killar tror ju att bröst och fittor ska se ut på ett visst sätt efter att ha kollat på porr igenom uppväxten.
Bröst och fittor varierar i utseende precis som kukar.

haha så jävla sant.. nej porr förstör ju som fan, får massa overkliga ideer haha
Citera
2013-05-07, 14:05
Medlem
Snoddlans avatar
Måste dock erkänna att jag frågat så, när den vart riktigt riktigt lila, mer van vid rosa..
Citera
2013-05-07, 16:28
Medlem
Galvestonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoddlan
Måste dock erkänna att jag frågat så, när den vart riktigt riktigt lila, mer van vid rosa..

Vilket föredras?
Citera
2013-05-08, 15:48
Medlem
haha men seriöst, jävla brudjävel.. började ju nojja nu för det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in