2013-05-06, 23:35
Bannlyst
Tja!

Tänkte att vi kunde ha denna tråd fär att posta random skit i inom Egen musik - Teknik, instrument, inköp och produktion. Det kan vara allt från rekommendationer av teknik till produktionstekniker.
Citera
2013-05-06, 23:36
Bannlyst
Är det någon som känner till en bra limiter ni kan rekommendera, samt även kompressor (ej Ozone).
Citera
2013-05-06, 23:41
Medlem
Hanus2.0s avatar
Jag är fast med min mautin i60 då jag fan inte vill lägga ut pengar på en ny, och det DET är et helvete. Fucking djävulens advokat. Köp inte.
Citera
2013-05-06, 23:42
Medlem
Hanus2.0s avatar
Det bösta jag gjorde med mitt liv var att ifrågasätta det och runka.
Citera
2013-07-15, 02:05
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pony-pazzo
Tja!

Tänkte att vi kunde ha denna tråd fär att posta random skit i inom Egen musik - Teknik, instrument, inköp och produktion. Det kan vara allt från rekommendationer av teknik till produktionstekniker.

Tråden, hittade den genom att jag såg din signatur i en post i någon sd-tråd. Jag lyssnade naturligtvis på din soundcloud och undrar om du skulle kunna beskriva lite hur du går tillväga när du mixar och mastrar. Det låter som du gör det ganska bra faktiskt. Om du nu orkar med att berätta lite om det så skulle ju den här tråden du skapat passa sjukt bra för det skulle jag tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in