• 1
  • 2
2005-05-30, 23:00
Medlem
hur ska man ta dom på bästa vis? snorta? oralt, rektalt? isåfall vid rektalt intag kan man ta dom utan att krossa? har inte tillgång till pump å dyliga verktyg
Citera
2005-05-30, 23:27
Medlem
mushys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilska
hur ska man ta dom på bästa vis? snorta? oralt, rektalt? isåfall vid rektalt intag kan man ta dom utan att krossa? har inte tillgång till pump å dyliga verktyg

oralt skulle jag rekomendera
Citera
2005-05-30, 23:36
Medlem
ok, tog 5st xanor plus 9st stesolid i dag å tyckte då inte det drog nått alls, iofs så har jag hållit igång å stressat hela dan idag så det kanske beror på det då, nä i soptunnan med dom om man inte kan få ut mer än så vid oralt intag, i arsulet måste dom väl ta på mer tycker man ju, för ska man snort blir det ju en jävvla massa att dra in i snoken, även om man bara ta en blir det ju en massa pulver ju
Citera
2005-05-30, 23:45
Medlem
nyblads avatar
Vafan ge dom till mig istälet jag behöver dom! Nej in med ett gäng i käften stessen får man tugga lite på dom smälter inte lika snabbt som ropparna och har inte heller samma härliga arom men en dock så smakar de bra. Vill man bli väck på piller är flu dom bästa men stessen funkar bra mot ågren.
Citera
2005-05-31, 00:07
Medlem
ok, ringde just å kolla på apoteket, var ett jävla strul då jag skulle ha mitt recept idag och tror ni inte på fan att jag hade ett till på 25st stes nu som bara ligger och vibrerar på apoteket, blir en fin dag i morron, funderar på att ta ett gäng till nu men kanske det räcker med 5 xanor och 9 stes idag, knepigt nog känner jag mig nästan lite speedad, kan det bli så??

edit: vad kan man ta för pris på en burk med 25st 5mg stes? bor där tillgången inte är så stor på sånt
Citera
2005-05-31, 00:14
Medlem
Unbalanceds avatar
9st 5mg Stesolid blir 45mg Diazepam, right?
Det är ju inte så mycket, men borde ge effekt om man inte
är tillvand ...
Vilka Xanor är du tagit ? Depot, mg ?

Visst kan man bli speedad, många som överdoserar benzo
brukar känna så ... nu kommer jag inte ihåg ordet för det men.
Citera
2005-05-31, 00:18
Medlem
det var 0.5mg xanor, vet inte riktigt, depo var det oxå men jag krossade dom, vet inte riktigt om depoeffekten försvinner men jag gjorde då det, kan tillägga att jag har inte käkat mycke benzo, hur många stes 5mg tycker du jag ska dra i mig i morron då för att få en skön resa?

undrar oxå vad pris på dom är, bor på liten ort där tillgång inte är så stor, inte för att jag vill va snål men undrar bara
Citera
2005-05-31, 00:22
Medlem
Unbalanceds avatar
Nu är jag inte en storätare utav benzo, men har knaprat
det länge nog för att veta mina egna gränser och egenskaper .
Diazepam 'Stesolid' får jag inte ut någonting utav, krävs ganska
höga doser bortåt ~+100mg för att få önskvärd effekt,
men då har jag naturlig tolerans .
Du får helt enkelt känna dig fram, kom också ihåg att utav
benzo blir man inte påverkad i den grad så att man alltid känner det .

Finns människor som aldrig får ut någonting utav benzo,
detta har diskuterats mycket om inte här så på andra brädor .

Xanor däremot är en annan femma, det är riktigt skönt .
Är det Depot så räcker det med att krossa, kände du ingenting utav
4st krossade 0.5mg, så ta 6st kanske ..
Ta det varligt med medicinen och blanda inte med alkohol,
man kan göra bort sig BIG TIME på benzo om man trampar snett!
Citera
2005-05-31, 00:27
Medlem
nä jag vet det där med att man inte behöver känna av det i den bemärkelsen, det som brukar hända mig vid höga intag av benso är att jag tappar minnet om vad jag gjort kvällen jag tatt dom, men fan 100mg då måste jag alltså trycka i mig ca 20st av mina stackars små 5mg tabletter, jaja nä fan det ska va opiater. man skulle kännt nån hemma här på byn som velat bytt dom mot nå sån, oops man kansle inte får skriva så, isåfall får moderator editera mitt inlägg, men du vet inget ca pris på stesolid? tack annars för dina fina svar
Citera
2005-05-31, 00:30
Moderator
Evil Eds avatar
Citat:

Inte ta dem, ge dem till apoteket, de tar hand om överbliven medicin.
Citera
2005-05-31, 00:31
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
nä jag vet det där med att man inte behöver känna av det i den bemärkelsen, det som brukar hända mig vid höga intag av benso är att jag tappar minnet om vad jag gjort kvällen jag tatt dom, men fan 100mg då måste jag alltså trycka i mig ca 20st av mina stackars små 5mg tabletter, jaja nä fan det ska va opiater. man skulle kännt nån hemma här på byn som velat bytt dom mot nå sån, oops man kansle inte får skriva så, isåfall får moderator editera mitt inlägg, men du vet inget ca pris på stesolid? tack annars för dina fina svar

Benzo ska kombineras med opiater, suveränt ..
Ultimat kombination i min mening!
Citera
2005-05-31, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Benzo ska kombineras med opiater, suveränt ..
Ultimat kombination i min mening!

håller med till fulla, ska kombineras då blir man skön
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här